quote:Originally posted by [A|ienFactory] Jag som trodde att folk blir deprimerade efter att ha fyllt 30... Förresten, är det nån som dricker öl??? Vad föredrar ni i så fall?? Klart att man dricker öl.... Heineken ska det vara helt klart det godaste.... Men det duger med Lapin å Mariestad oxå... Men för det mesta dricker jag sprit.... Baccardi lemon å cola....Fast lite absolut currant skadar ju inte.. Var ju ett tag sen man drack faktiskt....Får nog ta tag i det igen...
Heineken och vodka-redbull (inte i samma glas dock!)
quote:Originally posted by x-dream Heineken ska det vara helt klart det godaste.... Men det duger med Lapin å Mariestad oxå... helt ok, borsett från mariestad
quote:Originally posted by Kraith Heineken och vodka-redbull (inte i samma glas dock!) Jag tycker inte om Redbull.
Jag dricker mer än gärna öl: Carlsberg Sort Guld är schysst, drack senast igår Mariestad, riktigt bra Staropramen, favvoritöl tillsammans med Urquels. Tjecker kan sin bärs!! Annars dricker jag gärna Cuba Libre eller GT. Jag kan dock inte "värma" på öl. Det funkar inte, jag blir för seg och trött. Sprit är bra.
quote:Originally posted by x-dream Heineken ska det vara helt klart det godaste.... Baccardi lemon å cola....Fast lite absolut currant skadar ju inte.. Var ju ett tag sen man drack faktiskt....Får nog ta tag i det igen... Hmm Heineken har jag ledsnat på, men bacardi lemon e la go den. Nä nu ska jag dra mig till festen. Ha de bra alla Ses...
___________________ www.Steveheden.se
quote:Originally posted by SteveTranz4ever Hmm Heineken har jag ledsnat på, men bacardi lemon e la go den. Nä nu ska jag dra mig till festen. Ha de bra alla Ses... Det farligaste är väl att den slinker ner alldeles för lätt...Brukar bli lite för mycket ibland bara....
quote:Originally posted by x-dream Det farligaste är väl att den slinker ner alldeles för lätt...Brukar bli lite för mycket ibland bara.... LOL.
En gång sluta det med sjukan....Vakna upp visste inget om var jag var...Enda jag såg var stora långa korridorer...Träffa vakten några dagar senare... Det vissa sig att jag hade åkt på stryk....Fått ett slag eller spark i huvudet.....
quote:Originally posted by x-dream Det vissa sig att jag hade åkt på stryk....Fått ett slag eller spark i huvudet..... Usch. Horribelt.
quote:Originally posted by [A|ienFactory] Usch. Horribelt. Det är ju så ibland....Här det jag bor så har det blivit ganska mycket sånt nu för tiden....Massa jävla gäng... Står om det i tidningen varje dag...
quote:Originally posted by SteveTranz4ever ps. fruktsoppa, kan du inte blanda ut din vodka nästa gång med fruktsoppa, det ska jag fan testa nån gång ds. dags att testa det..
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive.