|
belg komt laat op zijn werk
baas vraag:waarom ben je zo laat
belg:ik zat in de file
baas:en was de file een beetje lang?
belg:weet ik niet ik zat helemaal vooraan
een belg loopt op een postkantoor binnen en vraagt om een postzegel van 89cent . "oh ja" zegt ie tegen de verkoper wild u het prijsje er af halen het is een cadeautje hihihihih
waarom hebben ze in belgie 20 meter lange verhuiswagens??? 0mdat anders de tuinslang er niet in past
Een Belg staat in New York tegen een wolkenkrabber op te kijken, vraagt hij aan een inwoner: "Wat voor hoog gebouw is dat? "Zegt de Newyorker: "Een wolkenkrabber." Belg: "zet 'm eens aan..."
Rijdt er een belg op de snelweg in het donker zonder licht. Dan komt er een politieagent aangereden die de Belg aanhoud en zegt: "Waarom heb jij geen lichten aan?" Zegt de belg: "Die zijn kapot." Zegt de agent: "OK, vandaag heb je mazzel. Zie je die winkel daar? Daar kan je lampen kopen. Als je er lampen koopt geef ik geeb bekeuring." Even later ziet de politieagent die Belg weer zonder lichten rijden. Zegt de politieagent: "Nu geef ik je een bon." Maar dan zegt de Belg: "Ik kwam bij de winkel aan en er stond met grote letters HALLOGEENLAMPEN."
De Belgen gaan hun eerste raket lanceren. "En," vraagt een verslaggever, "waar gaat de reis naar toe?" "Awel," zegt de Belg, "wij gaan naar de zon." "Naar de zon?" vraagt de verslaggever, "Maar daar is het toch veel te heet! Bent u niet bang dat de raket zal smelten?" "Awel," zegt de Belg, "wij zijn niet gek, hoor. We gaan natuurlijk 's nachts!"
Zitten een Belg, een Hollander en een Duitser aan de bar. Zegt de Duitser: "Mijn vrouw heeft laatst een Ferrari gekocht, maar ze heeft geeneens een rijbewijs." Zegt de Hollander "Oh, mijn vrouw heeft een zwembad in huis aan laten leggen, maar ze kan niet eens zwemmen." Zegt die Belg: Oh, dat is nog niks, mijn vrouw ging laatst op vakantie, nam ze een hele doos condooms mee, maar ze heeft geeneens een lul!"
Zijn 1 Nederlander, 1 Belg en 1 Duitser samen in een warenhuis op de allerhoogste verdieping......gaat het brandalarm af en alle mensen rennen paniekerig rond. De Nederlander pakt een paraplu (ze waren namelijk op de betreffende afdeling!!!!) en springt door het raam naar beneden en landt veilig. Die Duitser denkt: wat die Nederlander kan, kan ik ook dus die pakt ook een paraplu en springt naar beneden. Inmiddels wordt de Belg helemaal ingesloten door het vuur en moet dus snel handelen. De Nederlander en de Duitser moedigen de Belg aan om hetzelfde te doen.....in een keer een flits: Ligt die Belg daar op de grond en zegt: Ik kon geen paraplu meer vinden dus heb ik maar een regenpak aangetrokken.
Er zit een Belg een Nederlander en een Duitser in de trein op weg naar Rotterdam, de Belg zegt tegen de Duitser dat zij binnen 2 jaar een compleet kasteel hebben gebouwd met harnassen en suppoost voor de deur. Waarop de Duitser tegen de Belg zegt dat dat nog niets is, want zij hebben een complete fabriek gebouwd met productlijn en afzetgebied in een jaar tijd. Na dit gezegd te hebben, komen ze in Rotterdam aan en zien ze de euromast daarop vragen ze de Nederlander wat dat is. De Nederlander die zegt: "Weet ik veel, stond er vanmorgen nog niet.....
Drie belgen komen solliciteren in Maastricht bij de mijnen. Dus de baas vraagt aan de eerste belg: "Heb je ervaring?" De belg:"Oh, jarenlange ervaring!" De baas:"Hoe diep zat je?" De belg: "2 meter" De baas:"Jij hebt helemaal niet in de mijnen gewerkt, want dan zit je al gauw 1000 meter diep." De Belg naar buiten en zegt snel tegen de 2e belg: "Je moet zeggen dat je 1000 meter diep werkte." Dus de 2e belg gaat naar binnen en vertelt dat ie 1000 meter die werkte. Vraagt de baas hoe ie naar beneden ging, waarop de belg antwoord:"Met de trap natuurlijk!" De baas: "Jij liegt, je hebt helemaal niet in de mijnen gewerkt, want dan ga je met de lift naar beneden!" Dus de belg gaat naar buiten en zegt tegen de 3e belg dat ie 1000 meter diep werkte en dat ie met de lift naar beneden ging. Dus de 3e belg naar binnen en de baas vraagt: "Heb je ervaring?" De belg: "Allee meneer, natuurlijk! Ik heb 1000 meter diep gewerkt." Baas: "Hoe ging je dan naar beneden?" Belg:"Zijt gij gek? Met de lift natuurlijk!" Nou denkt de baas bij zichzelf, dat is een goeie, laat ik maar eens een strikvraag stellen, dus vraagt de baas:"Had jij ook zo'n helm op met zo'n lampje?" De belg: "Welnee, ik werkte bij de dagploeg!"
Nu jullie 
|