Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Prydz & Mull mfl @ Mondo 10 Juni
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002

Mull skall spela på grodan nu på lördag tror jag bestämmt. Han kanske tar Prydz med sig under armen då också :P

Old Post Jun-10-2005 17:22  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

skön kväll igår, bra musik & lagom me folk

är imponerad av joel mull, första gången ja såg honom, defenitivt inte sista!
prydz lirade också bra, mkt nytt tror ja minsann, hans mix på jamiroquai - 'feels just like it should' e snuskigt bra.

..en rolig grej, när ja å min polare kom dit ganska tidigt satte vi oss ute i loungen å softa ett tag, då kommer d fram 2 brudar å börjar snacka .. sen efter ett tag så kommer frågan '..är ni här för call on me eller ? ..'

Old Post Jun-11-2005 14:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Braxen
..en rolig grej, när ja å min polare kom dit ganska tidigt satte vi oss ute i loungen å softa ett tag, då kommer d fram 2 brudar å börjar snacka .. sen efter ett tag så kommer frågan '..är ni här för call on me eller ? ..'

Min första tanke om denna festen var faktiskt om det skulle vara många som kom dit som trodde dom skulle få höra Jamba hits hela kvällen

Hörde musiken var bra men ljudet var rätt dåligt... synd isf.

Old Post Jun-11-2005 14:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hörde musiken var bra men ljudet var rätt dåligt... synd isf.

mja, d går väl inte å jämföra me ljudet sm mondaybar brukar ha, va helt ok ändå tycker ja, lite för 'överväldigande bas' dock ..

Old Post Jun-11-2005 14:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Yea ljudet var kefft. Inte för mycket bas, men den var för okontrollerad. Mullrande och fladdrade runt bara, inge PUNCH!

Hade faktiskt ganska så roligt igår. Bra musik, ett par goda drinkar. Dock så pajjar det töntiga rökförbudet hela upplevelsen, men men. Kanske är något jag måste vänja mig vid...

Old Post Jun-11-2005 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gate 42
Dock så pajjar det töntiga rökförbudet hela upplevelsen, men men. Kanske är något jag måste vänja mig vid...

Jag tycker d e skitbra, värsta ja vet e när d står folk å röker bredvid en på golvet

btw, nån som har nån koll på vad mull spelade ? gillade mkt av d, men är inte så insatt i d, så ja har noll koll på låttitlar, förutom M83 - Dont save us from the flames (Superpitcher rmx) som han spela ei början ..

Old Post Jun-11-2005 15:32  Sweden
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Braxen
Jag tycker d e skitbra, värsta ja vet e när d står folk å röker bredvid en på golvet

Jo det kan jag hålla med om. Inte riktigt så jag menade. Dansar man så dansar man...
Men jag gillar att kunna stå brevid golvet, och softa på en cigg och en bärs. Guld!
Men nu måste jag först dricka upp ölen. Sen gå ut och röka. (oj oj oj, I-landsproblem ) Får ju inte ta med mig ölen ut heller, för det hade annars funkat fin fint för mig också...

Men, jag tror de flesta håller med dig och tycker det är skönt att slippa fimpar i håret och sönderbrända tröjjor, så jag ska inte opponera mig allt för mycket. Det är ju inte direkt så att jag kan få igenom någon förändring

( måste ju dock hålla med om att det var rätt soft att kläderna inte luktade så satans mycket rök när man kom hem )

Old Post Jun-11-2005 16:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

^^ mjo, hade jag vart rökare hade jag nog tänkt i samma banor, men nu är jag ju inte det

Old Post Jun-11-2005 16:58  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Prydz & Mull mfl @ Mondo 10 Juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHow Well do you know your Stuff? whats the name of this one????? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMari Boine - Vuoi Vuoi Mu (Henrik Schwarz Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: