לא לא..... אאאאאאאחלה המוגלובין! כהההה! להההה!
___________________ אין לי כוח לחתימה! =\
quote:Originally posted by s0undw4v3 לא לא..... אאאאאאאחלה המוגלובין! כהההה! להההה! תאמין לי אחי אין כמעט אף אחד שמחקה את זה טוב כמוני אני פשוט חולה על קיציס
___________________ .
לא פיקפקתי לרגע
quote:Originally posted by s0undw4v3 לא פיקפקתי לרגע אני מזמין כל אחד שרוצה לתחרות חיקוי קיציס נגדי
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA