Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Som vi alla som varit här idag märker...
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy

men att bli förolämpad av människor kan jag bli där jag själv väljer att bli det.

Bra att du inser det!!
För om du inte LUGNAR NER dina nerver, kommer du att bli förolämpad resten av ditt liv!!!!
....min vän!

Old Post Dec-02-2001 00:55 
Click Here to See the Profile for [A|ienFactory] Click here to Send [A|ienFactory] a Private Message Visit [A|ienFactory]'s homepage! Add [A|ienFactory] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Bra att du inser det!!
För om du inte LUGNAR NER dina nerver, kommer du att bli förolämpad resten av ditt liv!!!!
....min vän!

Det var hårda ord....Du kanske ska ta å lugna dig lite nu Alien...Vi är ju bara här för att trivas å prata med varandra på ett snällt å lugnt sätt....

Eller har jag fel....Inte ska vi ta å hetsa upp oss så....

Old Post Dec-02-2001 01:03  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by x-dream

Det var hårda ord....Du kanske ska ta å lugna dig lite nu Alien...Vi är ju bara här för att trivas å prata med varandra på ett snällt å lugnt sätt....

Eller har jag fel....Inte ska vi ta å hetsa upp oss så....

Lugna ner mig?????
HAN ska lugna ner sig!!!

Vad jag än gör, har han något emot det. Antigen kan han väl ignonera mig, eller FÖR I HELLVETE dra härifrån.
Människan har ju inget sinne för humor!
1.Det var inte jag som startade den här tråden!!
2.Och jag vände mig aldrig till honom!!!!!

Ändå hoppade han på mig, helt utan anledning!! Hans jävla arrogans och överflödiga självförtroende kommer knappast vinna sympati från någon intelligent människa!!

Old Post Dec-02-2001 01:09 
Click Here to See the Profile for [A|ienFactory] Click here to Send [A|ienFactory] a Private Message Visit [A|ienFactory]'s homepage! Add [A|ienFactory] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Det är nog inte bara jag som itne tycker om det här.

* Stängd *

Old Post Dec-02-2001 19:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Som vi alla som varit här idag märker...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp id [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadelyne - "Beautiful Child" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:13.

Forum Rules: