In Utrecht zijn alleen maar gare wedstrijden... zit niet te wachten op Oekraine - Panama! Ze waren wel druk bezig rond Galgenwaard zag ik vanmiddag...
Ben benieuwd vanavond naar Oranje! Met de voorhoede Owusu Abeyie - Collins John - Ryan Babel moet je toch voor gevaar kunnen zorgen
Jun-10-2005 15:28
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
quote:
Originally posted by Tim81
In Utrecht zijn alleen maar gare wedstrijden... zit niet te wachten op Oekraine - Panama! Ze waren wel druk bezig rond Galgenwaard zag ik vanmiddag...
Ben benieuwd vanavond naar Oranje! Met de voorhoede Owusu Abeyie - Collins John - Ryan Babel moet je toch voor gevaar kunnen zorgen
Kans is groot dan John niet speelt. Dit is de vermoedelijke opstelling:
Vermeer; Tiendalli, Vlaar, Van der Struijk Emanuelson; Kruijs, Maduro en Afellay; Vincken, Babel en Owusu Abeyie
Jun-10-2005 15:47
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Ook een leuk middenveld trouwens! Op Vermeer na hebben alle spelers ervaring op het hoogste niveau...
Jun-10-2005 15:51
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
Eerste wedstrijd is net afgelopen
Benin - Australië 1-1
Gunstig resultaat voor Nederland
Jun-10-2005 15:52
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Eerste wedstrijd is net afgelopen
Benin - Australië 1-1
Gunstig resultaat voor Nederland
neuken met aids is niet gunstig voor Afrika
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Ik ga straks ook naar het Nederlands Elftal kijken. Talentvol is deze generatie zeker, maar ik ben benieuwd of het ook een team is. Het middenveld is echt wel goed met Maduro, Afellay en Kruys, maar goed dat zegt ook niet alles. Hopelijk komen ze een beetje ver, het thuisvoordeel moet zeker meespelen. De groep horen ze gewoon door te komen, voor de rest is het maar afwachten.
Jun-10-2005 16:01
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
eerst word jong oranje kampioen en daarna word groot oranje kampioen.. en dan drink ik bier totdat aids niet meer bestaat
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Wat een heerlijke start van Oranje... Lekker onbezonnen en opportunistisch ten aanval! Achterin staat het redelijk en de opbouw via Maduro verloopt prima. Met spelers als Affelay, Babel, Vincken en natuurlijk Owusu Abeyie genoeg creativiteit en snelheid...
We gaan nog veel mooie dingen zien van deze spelers!
Jun-10-2005 18:53
subtrance
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: In your mind
Owusu Abeyie --> koning
wel een beetje een jammere 2e helft van Oranje
___________________
Cataleptic State
Jun-10-2005 20:11
dj pdv
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Spijkenisse
Als dit nederlands elftal de lijn van de eerste 25 minuten kan doortrekken zie ik ze heel ver komen in dit toernooi.
Ik moet zeggen dat Maduro toch wel de man is waar heel de elftal op leunt. Je zag het de tweede helft hij kreeg mandekking en was niet meer aanspeelbaar en het kwam het spel van het nederlands elftal niet meer ten goede.
Maar goed de 3 punten zijn binnen nog 1 overwinning en we zijn een ronde verder.
Jun-10-2005 20:28
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Waar is Belgie btw?
Jun-10-2005 21:31
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
Ben je keeper van Benin, wordt je gestenigd nadat je 3 ballen hebt doorgelaten! Leuk...
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!