Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sander K vs Godskitchen
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Beetje fout natuurlijk van SK dat hij zo laat afzegt.. maar ik kan het zeker begrijpen, logisch dat je bek-af bent na zo'n tour, bovendien maakt hij het zeker goed met een gratis optreden evt..

Maar de reactie van GK vind ik wat erger dan het feit dat SK afzegt.. Ernstig om zo openlijk iemand te bashen, nu zeggen ze wel dat mensen moeten nadenken voordat ze SK boeken, maar ik denk dat DJ's moeten nadenken of ze nog wel voor zo'n organisatie willen draaien

Daarbij, SK zal het weinig boeien of GK hem nog boekt of niet, genoeg andere gegadigden en daarbij sander zal echt niet de enige, eerste of laatste zijn die een optreden laat cancelled, dus sowieso een erg overtrokken reactie van GK.

Old Post Jun-12-2005 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Godskitchen tast op deze manier zijn eigen geloofwaardigheid aan. Zeer slecht om een DJ zo af te branden op die manier. Shit happens. Dan hadden een aantal andere DJ's ook zeker afgebrand moeten worden: sommigen komen nooit opdagen....

I support Sander K. ofcourse.

Old Post Jun-12-2005 19:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Hoewel ik hun teleurstelling begrijp, is het volstrekt onprofessioneel en schandalig van Godskitchen om zo'n reactie te geven. Netjes hoe Sander het wil goedmaken voor de Poolse fans, en misschien in het vervolg iets beter naar de agenda kijken...

Old Post Jun-13-2005 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Ik vind die smiley waarmee 'de brief' wordt ondertekend kewl!
Die wil ik ook kunnen gebruiken...

Ik kan me inderdaad voorstellen dat Sander het de komende tijd iets rustiger aan gaat doen. Maar hij zal toch niet nog vaker in NL gaan draaien, hij is de afgelopen 2 maanden heel veel te zien geweest in ieder geval!

Als DJ kan je het niet maken om 'last minute' af te bellen. Heel veel mensen kopen nog steeds een kaartje voor een top-dj, dus die voelen zich dan genaaid! En de organisatie moet vaak de slechte boodschap overbrengen en krijgen dan ook de eerste reacties van de bezoekers. Daarom is goed dat Sander de schuld op zich neemt en met een oplossing komt...

Old Post Jun-13-2005 19:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Tim81
Als DJ kan je het niet maken om 'last minute' af te bellen. Heel veel mensen kopen nog steeds een kaartje voor een top-dj, dus die voelen zich dan genaaid! En de organisatie moet vaak de slechte boodschap overbrengen en krijgen dan ook de eerste reacties van de bezoekers. Daarom is goed dat Sander de schuld op zich neemt en met een oplossing komt...

Tuurlijk kan je als dj last-minute afzeggen! wat is dat nou weer voor bullshit! Als je gezondheid in het geding is en hij voelt dat op het moment dat voor zijn gig bij GK...dan kan je dat maken! Als ik met mijn werk bijna overspannen ben en er komen 1000 zeer leuke klussen aan dan zeg ik ook: Nee jongens, mijn gezondheid gaat voor. respect voor SK (niet zijn muziek ) en no respect voor GK. Als die chef van GK bijna overspannen is dan gaat hij toch ook niet werken.

Old Post Jun-13-2005 20:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sander K vs Godskitchen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback03)Other old Trance track from 1999, pls help!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBoccaccio Life - "The Secret Wish" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:07.

Forum Rules: