|
כשמו כן הוא: אדיר!!!!
שמענו אותו בווקס בקטע הרראשון היה סוףףףףף
טוב אנחנו גם שם כדי לתת כבוד לאילן ביום הולדות שאגב נולדנו באותו יום!
לשמואל שאני מקווה שיחפור היום כמו שאני אוהבת
לאלין, צח ואדיר שתמיד טוב לשמוע/לראות אותם!
ובכלל לסוכנות אילטה שדואגים לפנק בהפקות טובות כל שבוע!
סיייייייייייייייייייייייייייייייייייייה
___________________
|