whaha jij zat zeker met zon decoder op je s pelletjes?? whaha.. of was dat nou met de snes? mmmmm.. haha en dan kon je ook niet saven.. of was dat nou met de n64...
mmmm
Nou ik had geen decoder nodig..
En opslaan kon bij NES nog niet geloof ik.. SNES heb ik nooit gehad N64 al helemaal niet..
ik had voor NES wel zo'n code master..
Was een tussenstuk tussen nes en spel die allerlei codes in het spel blies.. waarmee het veel makkelijker werd..
Dec-03-2001 18:23
Divine9
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Het is ineens illegaal omdat er laatst een halve familie in dordt is doodgeschoten. En dat schijnt gedaan te zijn vanwege concurrentie in het ombouwen van playstations.
En nu is men weer zo hypocriet als de pest en gaat de regering 't ineens illegaal maken. De Buma etc springt er natuurlijk ook lekker handig op in.
Jarenlang is er niks aan gedaan.. en dan nu ineens wel pffffffffff
Dus heb je een omgebouwde psx/ps2 thuis staan, kijk uit want ze kunnen je vanaf nu oppakken.
Hahahahahahaha...
Dec-04-2001 02:47
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus Volgens mij (ik heb rechten in mn pakket ) kan men echt geen wettelijke boete op welke schaal dan ook toeleggen op het ombouwen van een spelcomputer.
Gewoon kijken welke aanklacht destijds werd opgelegd aan Napster. Dat was toch eigenlijk hetzelfde? Programma an sich was niks illegaals (net als ombouw PSX). Wat je ermee kon doen wel (gecopyrighte liedjes/gecopyrighte spellen spelen)
Het is dat ik geen zin heb om t wetboek open te slaan (jaaaa ook ik heb recht in me pakket!) , maar ik denk dat ik wel in n paar minuutjes iets had kunnen vinden
Dec-04-2001 09:25
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Divine9 Het is ineens illegaal omdat er laatst een halve familie in dordt is doodgeschoten. En dat schijnt gedaan te zijn vanwege concurrentie in het ombouwen van playstations....
heh, dat is nog geen 800 meter verderop gebeurd denk ik (hemelsbreed dan, je moet wel met de brug et water over :P). dat meisje van nulde schijnt ook al uit dordt te komen...wat een kutstad woon ik toch.
de NES is trouwens een van de tofste spelcomputers ooit (ik zag die ie ergens werd genoemd hier hehe). mario en world cup soccer vooral...oh oh oh wat een jeugdsentiment
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by dj_highforce ik had voor NES wel zo'n code master..
Was een tussenstuk tussen nes en spel die allerlei codes in het spel blies.. waarmee het veel makkelijker werd..
ik ha dat ook en omdat we een winkel in de stad hadden die amerikaanse games verkocht heb ik ook een verlengstuk voor dat soort games gkocht (had geen zin om mijn nes om te laten bouwen) en als ik dus een amerikaans spel wilde spelen met codes kwam er nog een heel stuk uit mijn nes puilen.. dat ding was op eens 2x zo lang als normaal
quote:
de NES is trouwens een van de tofste spelcomputers ooit (ik zag die ie ergens werd genoemd hier hehe). mario en world cup soccer vooral...oh oh oh wat een jeugdsentiment
jaa de nes is gewoon nog steeds de beste console ever!!.. en dan vooral games zoals, zelda 1&2 (nog steeds mijn favs all time kwa games!!) en mario 1,2,3 etc etc.. echt top console was dat!! krijg er bijna tranen in mijn ogen van als ik over die goede oude tijd terug denk!!
Registered: Apr 2001
Ik had vroeger op me snes zo'n ding zitten en dan kon ik zelf spellen kopieren op floppie kostte wel 850 gulden, maar had wel 1000 spelletjes ofzo
Dec-04-2001 20:21
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
Heren, n NES-emulator misschien iets voor jullie?
Dec-05-2001 14:59
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Pjotr G Heren, n NES-emulator misschien iets voor jullie?
Hehe, ik vind 600 meer dan genoeg, maar ik ben wel op zoek naar die crack-pack voor die emulators. Je kunt dat oude ding namelijk nergens in je pc proppen maar mischien bestaat er wel gewoon ook een cheatfile ofzo, zodat ik weer lekker kan cheaten met nessen!
Ik dacht dat best veel emulators zo'n game genie onzin ingebouwd hadden....maar ja ik heb geen NES-emulator
Dec-05-2001 17:52
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
www.pe2000.net
honderden nes roms + emulators en ook nog van een zooi andere consoles =)
maar niets haalt et bij de echte NES. duckhunt met die gun...net als TimeportE krijg ik ook een beetje tranen in mn ogen :')