Kom pa yttligare en kategori, 'solnedgangar/uppgangar' ?
quote:Originally posted by St_Andrew Kom pa yttligare en kategori, 'solnedgangar/uppgangar' ? Tycker den passar ganska bra in i Natur-kategorin...
___________________ Facebook www.djlaszlo.com blog.laszlo.se www.laszlo.se
quote:Originally posted by Laszlo Tycker den passar ganska bra in i Natur-kategorin... sant
quote:Originally posted by St_Andrew Okej, så var det dax igen, efter förra årets succé, en ny Fototävling här på Sweta! Websida med all nödvändig information Efter inga invändingar i den andra tråden så bestämde jag och Fernando oss i år för följande oj oj, blivit lite mer ordning på tävlingen än förra året märker jag.
___________________ Tom Cloud - Told You So
quote:Originally posted by Glorie oj oj, blivit lite mer ordning på tävlingen än förra året märker jag. hoppas du också deltar!
hoho.. jag e med .. hoho
Tänkte ju vara med men om det blir väldigt mycket som en tävlig kommer jag ju fega ur Man behöver alltså inte ta en bild till varje kategori? Utan man kan bara vara med i någon om man vill?
quote:Originally posted by Pjox Tänkte ju vara med men om det blir väldigt mycket som en tävlig kommer jag ju fega ur Man behöver alltså inte ta en bild till varje kategori? Utan man kan bara vara med i någon om man vill? Nej, är enbart på skoj. Så fega inte ur! och nej du bestämmer själv exakt hur många kategorier du vill vara med i!
quote:Originally posted by Pjox Tänkte ju vara med men om det blir väldigt mycket som en tävlig kommer jag ju fega ur Man behöver alltså inte ta en bild till varje kategori? Utan man kan bara vara med i någon om man vill? Hehe okej.. Då kanske det blir 2 kategorier iaf. För barn och djur är ungifär det ända jag tar kort på, hela tiden