Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands
Het moet juist ook niet al te druk worden. Op de voorkant een groot logo en op de achter kant alleen maar 1 zinnetje is juist wel cool. Als je een t-shirt of long-sleeve van een bekend merk koopt staat het merk ook vaak maar 1 of 2 keer op t-shirt.
Dec-03-2001 12:55
Oxygen
tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Venlo, Netherlands
Het maakt mij geen bal uit. Zo niet, dan niet. En zo wel, dan maar klein...........toch?!
___________________
-Everyone is unique, except me-
Dec-03-2001 13:11
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
JA
Ik vind het op zich wel gaaf staan, en anders wordt het ook zo leeg..
___________________
Dec-04-2001 20:12
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
zou het wel leuk vinden als het er WEL op komt,
maar dan niet zo megaGROOT.....
Het zal wel niet lukken aan de reacties te zien,
maar net zoals Miss P zei: Kunnen we er wel opplakken!
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-05-2001 09:45
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
van mij mag het er ook wel op......
___________________
Dec-05-2001 20:33
arno
crack addict
Registered: Apr 2001
Location: right here
NEEE
dan lijkt het net alsof het zo'n gratis t-shirt is dat ze ergens in het internet-café aan het uitdelen waren.
___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"
And then she said:... "What did you just gave me? "
And he said:... "....XTC............XTC......."
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!