quote:Originally posted by CJ InterCity *push* finns tydligen något som heter "Just Nu" på SJ, så jag har spikat detta nu! någon mer som kommer? Just nu äger jag fick en biljett från stockholm till köpenhamn på en fredag mitt på dagen för 160
___________________ myspace
grattis min biljett Malmö - Linköping t/r kostade 416 kronor. Inte alls farligt, om man jämför fullpris 800+ kronor
___________________ www.petersouth.net
inbokat, köpt biljett och allt, men var är förfesten?
Verkar ju vara en del SWETAs som kommer! hoppas man stöter på någon av er därinne För jävligt att du inte kan komma Zoric men nästa år då jävlar
2 days 2 go
nån som vet hur det är med biljetter i dörren? funderar på om jag ska köra vidare på min partyturné med detta event
quote:Originally posted by Funfrock nån som vet hur det är med biljetter i dörren? funderar på om jag ska köra vidare på min partyturné med detta event tror det kommer finnas kvar, kom innan rushen kl 22:30-23:30 bara =)
snygg och söt kille söker sovplats i linköping..
två snygga och söta killar söker förfest i linköping..