het was ok, lekker weer, goed sfeertje wel. Vond er qua DJ-sets weinig echt uitspringen helaas. Erick E en Roog back2back deden het lekker, daar was het ook best druk. Ik heb me nog vermaakt met wat minimalistic acid en techno hier en daar.
Leuk vermaakt en nog wat bekenden gezien ook (Onno natuurlijk weer gezellug)
Redelijk geslaagd
Jul-30-2005 21:24
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by ahp2002
Leuk vermaakt en nog wat bekenden gezien ook (Onno natuurlijk weer gezellug)
Yes! was wederom gezellig Tim!
Ook Phortje een aantal maal tegen het lijf gelopen met zijn canadese chica
Begonnen met de Proluctors, vette shit, opener Infusion - Love & Imitation en verder veel Gabriel & Dresden tracks, 2 uur durende heerlijke set!
Toen Layo & Buschwacka!, vond ze okay, paar lekkere platen afgewisseld met wat clubby suffe platen...
Tot slot Funk D'Void, hij was ook aan het abletonnen volgens mij, voordurend met de laptop in de weer Goede set maar het was niet druk tijdens zijn set dus weinig sfeer helaas
Al met al gezellig feestje maar het ging totaal niet los wat tegenwoordig wel vaker het probleem is in Nederland, ik hoop dat men volgende week laat zien dat het wel kan!!!
Jul-30-2005 22:02
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Al met al gezellig feestje maar het ging totaal niet los wat tegenwoordig wel vaker het probleem is in Nederland, ik hoop dat men volgende week laat zien dat het wel kan!!!
Je had die andere mensen daar dus wat meer drugs moeten verkopen
Ik vond 't een leuk feest! Het dak ging er inderdaad niet af, maar dat drukte de pret niet
Begonnen met The Proluctors, die mij te trancy draaiden Dus maar door naar Layo & Buschwaka (oid, en iig een van die twee ) op aanraden van Onno wat inderdaad zeer goed beviel . Toen naar Bart Skills, Funk D'Void en Alexander Kowalski. Onno ook weer lekker vaak tegen 't lijf gelopen inderdaad
Iemand deze kerel ook gezien trouwens?
Lekker vaag