Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > alleen wonen
Pages (23): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium

quote:
Originally posted by Zehra
+1


+1



kotleven is idd zalig ... freedom

enkel afwassen, bweik ... poetsen op zich valt nog wel mee

Old Post Jun-17-2005 07:51  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

poetsen? als da 1 keer per jaar gebeurt zie ik geen probleem


___________________

Old Post Jun-17-2005 09:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

met vriend(en) gaan samenwonen raad ik ook af, 2 goeie vrienden van mij hebben zo ruzie gekregen en praten nu al 2 jaar niet meer met elkaar.

Old Post Jun-17-2005 09:05  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Ik woon sinds enkele maanden alleen, en geloof mij dat het veel geld kost. Als ge kunt, ga samenwonen, tzal veel voordeliger zijn doordat ge alle rekeningen kunt splitsen, en de huur/lening. Ik heb een tijd samengewoond, en het verschil in liquide middelen nu dat ik alleen woon is ferm voelbaar hoor. Momenteel doe ik mijn was nog naar mijn ouders, en eet ik daar nog af en toe. Vanaf augustus, als Anja begint te werken en bij me komt wonen, zullen we wel ons eigen wasmachine kopen, zodat we onze ouders daar ni mee moeten lastigvallen En dan ben ik ook meer geneigd om lekker te koken, want voor mezelf neem ik die moeite zelden om uitgebreid te koken, maar voor haar doe ik dat graag


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Jun-17-2005 09:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Xilver
Ik woon sinds enkele maanden alleen, en geloof mij dat het veel geld kost. Als ge kunt, ga samenwonen, tzal veel voordeliger zijn doordat ge alle rekeningen kunt splitsen, en de huur/lening. Ik heb een tijd samengewoond, en het verschil in liquide middelen nu dat ik alleen woon is ferm voelbaar hoor. Momenteel doe ik mijn was nog naar mijn ouders, en eet ik daar nog af en toe. Vanaf augustus, als Anja begint te werken en bij me komt wonen, zullen we wel ons eigen wasmachine kopen, zodat we onze ouders daar ni mee moeten lastigvallen En dan ben ik ook meer geneigd om lekker te koken, want voor mezelf neem ik die moeite zelden om uitgebreid te koken, maar voor haar doe ik dat graag


Wasmachien en droogkast zouden één van de eerste dingen zijn die ik moet hebben. Ze hebben mij er al op gewezen dat ik thuis nie met mijne was moet afkomen
Tis veel wikken en wegen. Als ge alles inricht zoals ge het echt wilt zal het veel geld kosten. Ge kunt natuurlijk ook alles in den ikea gaan halen. Nekeer een budget opmaken zie


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-17-2005 11:00  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever



Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe

Da financiële houdt me wel wat tegen.. Wa kost een huis of appartement tegenwoordig veel!! (en neen, ik ben niet veeleisend)

Zoeken, zoeken en nog eens zoeken...


greetz

Old Post Jun-17-2005 11:07  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2005
Location:

Direct serviceflats voor mij, aub.

Old Post Jun-17-2005 11:33 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium

Alleen wonen is idd erg duur.
Een vriendin van mij woont alleen, heeft geen slechte job (lees: normaal betaald)
en ik hoor haar toch vaak zeggen dat ze moet uitkijken wat ze doet met haar geld,
soms echt tellen dat je toekomt met je maandloon.
En die had al alles van meubilair e.d. ...

Allez, ik wil u niet ontmoedigen he

Old Post Jun-17-2005 13:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Ik ga vanaf augustus ook samenwonen op een appartementje met mijn vriendin

Hetgeen ge vooral voor moet oppassen is de financiële kant van de zaak... ge moet zien dat ge het kunt betalen.
Voor de rest, al die praktische dingen zijn allemaal heel erg gemakkelijk, en die kunt ge binnen de twee weken (was insteken is zo moelijk ni (gewoon weten welke stand van 't wasmasjien), strijken is wa oefenen, koken is ook ni moeilijk,...)...
Nuja, financieel gezien wordt het voor mij vrij zwaar (ik studeer nog), maar met vakantiejob en weekendwerk komt ge der wel... Sparen is natuurlijk uit den boze, maar ge moet er iets voor over hebben.

Anyway, qua meubels enzo kunt ge meestal ook wel in uw omgeving terecht hé, als ge nog ni direct zotte kosten wilt doen... Iedereen heeft wel een familielid die van een nog-vrij-mooi meubelstuk vanaf wilt. Ik geloof da wij ons nog enkel keukenstoelen moeten gaan kopen voor ons appartement, al de rest is via via gekregen (das wel 't handige aan een grote familie ).


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Jun-17-2005 14:24 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Wasmachien en droogkast zouden één van de eerste dingen zijn die ik moet hebben. Ze hebben mij er al op gewezen dat ik thuis nie met mijne was moet afkomen
Tis veel wikken en wegen. Als ge alles inricht zoals ge het echt wilt zal het veel geld kosten. Ge kunt natuurlijk ook alles in den ikea gaan halen. Nekeer een budget opmaken zie


Ik kijk er naar uit om alleen te wonen (allez, met tom, maar ik bedoel: ni meer thuis ), alhoewel ik thuis niets te klagen heb, integendeel. Moet thuis af en toe eens afwassen , maar dat is het dan ook. Mijn ma doet mijn was en strijk, kookt altijd, poetst men kamer, enz. Maar toch ben ik er klaar voor om alleen te wonen. Ik heb altijd op kot gewild, maar mocht dat nooit. Ik heb nu wel beetje chance gehad dat ik werk gevonden heb in Wilrijk, dus ik heb er alle voordeel bij om bij Tom te gaan wonen: iedere dag bij mijn schattie zijn en ook nog eens 5km van men werk. Kan zowaar met de fiets naart werk (sure.. )


Wordt wel aanpassen natuurlijk, want
1. weet begot niet hoe ge een wasmachine gebruikt enz, maar ja, daar dient een handleiding voor he
2. strijken enz, ook nog nooit gedaan, buiten wat zakdoeken, maar als dat meetelt als ervaring, weet ik ni zo
3. koken... mmh, ben dus echt geen keukenprinsesje... kan moeilijk op 3 dingen tegelijk letten (alhoewel ze over vrouwen toch altijd beweren dat zij dat kunnen, maar dan zal ik wel een uitzondering zijn )=> als ik dus pasta met spekjes maak heb ik 3 ketels nodig en dan krijg ik t al warm, omdat er meestal wel iets fout loopt: ofwel kookt de saus over, ofwel bakken de spekjes aan... nou goed, ik heb ook wreed weinig ervaring met koken, dus t zal wel beteren naarmate ik het meer doe. Ik ben sowieso van plan om kooklessen te volgen, want anders zal t altijd dezelfde eenvoudige kost worden.

Ik heb veel dromen voor later: wil later een eigen huis met een redelijk grote tuin enz, ik hoop dat t zal lukken, maar ben ook wel realistisch genoeg om te beseffen dat dat handenvol geld kost en t misschien ni zal lukken. Maar ik zal als ik ga werken toch mijn best doen om wat te sparen. De eerste maanden van mijn werk zal ik prob niets sparen (zo realistisch ben ik dan ook wel weer ), want er moeten nog genoeg dingen gekocht worden: wasmachine, droogkast, diepvries, strijkijzer, strijkplank, en misschien nog wat keukendingetjes.


___________________

Old Post Jun-17-2005 15:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Damn, de mannen hier zijn huiselijker dan de meeste vrouwen


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-17-2005 15:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Damn, de mannen hier zijn huiselijker dan de meeste vrouwen



excellent ...


___________________

Old Post Jun-17-2005 15:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > alleen wonen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!