|
Re: זיכרון מסי-אנד-סי
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
א. למי שלא מכיר את טריק מיגדל השמירה בסי.אנד.סי:
בונים כל מגדל שמירה, נכנסים למצב מכירה, שהעכבר מעל המגדל שמירה, לוחצים מהר (לחצן) שמאלי (למכור), ימני(לצאת ממצב מכירה) וימני (לסמן את המגדל) מייד אחרי זה לוחצים הרבה על S
וכל פעם יוצאים לכם חיילים...
אחלה טריק...
ב.אני זוכר שהמשחק יצא בחופש, הייתי בקייטנת כפר רזיאל(או משהו) אקיצר שיחקנו שם ברשת כל היום בזה ואיךשהו הגעתי למצב שאני יכול לשנות ילדים (ידועים גם כאזרחים (סיבילייונז)) אקיצר זה היה מהיר וחינם ובניתי צבא אזרחים ויצאתי לתקוף את האויב והוא שלח לי פצצת אטום עליהם, אבל הם היו יותר מידי, אז הוא שלח כמה טנקים לדרוס את השאר...
     
סיפור עצוב אבל נכון... |
אחי, אם תשחק נגדי, אתה בכלל לא תגיע למצב שאתה יכול להרשות לעצמך לנסות טריקים 
|