איך רואים שזה לא ת"א פחחחח
הפקות מסריחות אחושרמוטה
Jun-19-2005 18:57
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Shahar
איך רואים שזה לא ת"א פחחחח
הפקות מסריחות אחושרמוטה
איך רואים שלא קראת מה רשמו בכלל
דבר ראשון זה בחוף ים שסגרו אותו להופעות...
דבר שני אורנג' בכלל אירגנו את זה, ולא הפקה מסריחה אחושרמוטה...מה גם שאורנג' מארגנים גם מסיבות חוף בת"א ואתה לא מזיין בשכל שזה שכונה שם..
דבר שלישי מה מסריח בפייטלס וסטושי טומיי?
Jun-19-2005 19:56
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
איך רואים שלא קראת מה רשמו בכלל
דבר ראשון זה בחוף ים שסגרו אותו להופעות...
דבר שני אורנג' בכלל אירגנו את זה, ולא הפקה מסריחה אחושרמוטה...מה גם שאורנג' מארגנים גם מסיבות חוף בת"א ואתה לא מזיין בשכל שזה שכונה שם..
דבר שלישי מה מסריח בפייטלס וסטושי טומיי?
כל ההפקות של אורנג' בת"א היו ביום חמישי
עוד חודש תהיה בטח הפקה כזאת ותראה
ומי ישמע איזה הפקה זאת אורנג מי ישמע אמרת הייניקן
בחופש הגדול שעבר הביאו לנו את אביב גפן ועוד מכוערים פחחח
ושמע הם מביאים לנו ילדים כמוך זה כבר מסריח תהפקה חחחחחחחח
Jun-19-2005 20:17
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Shahar
כל ההפקות של אורנג' בת"א היו ביום חמישי
עוד חודש תהיה בטח הפקה כזאת ותראה
ומי ישמע איזה הפקה זאת אורנג מי ישמע אמרת הייניקן
בחופש הגדול שעבר הביאו לנו את אביב גפן ועוד מכוערים פחחח
ושמע הם מביאים לנו ילדים כמוך זה כבר מסריח תהפקה חחחחחחחח
חופשי אחי...
רק אין סיבה להתנהג כמו זין...
Jun-19-2005 20:53
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
חופשי אחי...
רק אין סיבה להתנהג כמו זין...
וואלה בלי קשר אליך זה מסריח שעושים הפקות כאלה לילדים
הם סתם מפסידים קהל
Jun-20-2005 16:11
dan_yarok!!
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: haifa.israel
quote:
Originally posted by Shahar
איך רואים שזה לא ת"א פחחחח
הפקות מסריחות אחושרמוטה
מסכים אל תצאו בחיפה בחיים למסיבה
___________________
~*+Trance is a classic music of the modern style~*+
Jun-20-2005 20:21
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
מסכים אל תצאו בחיפה בחיים למסיבה
חח שמע יש שם פעם בחצי שנה אירוע כזה
כל הצפון מגיע ח
Jun-20-2005 20:24
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
לדעתי אתם לא מבינים בכלל מה אתם מדברים...
הערכת משטרה..בין 10 ל15 אלף איש..
בחיים לא נהנתי ככה...לא צפוף...קירור של מים באוויר
ומוזיקה איכותית...
הפקה מרשימה ... אתם סתם מלכלכים
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Jul-02-2005 14:37
tatgirl
The Oracle
Registered: Jul 2001
Location: Washington DC
In English....
So, how was this? Tell me about the bands, the dj's, etc....
___________________
"When I die, I want to be buried under the dancefloor"- Frankie Madgenta