|
Bertn heeft gelijk, hoewel het misschien niet zo duidelijk is 
De plaat Traffic (inderdaad gewoon schaamteloos overgenomen van Psykofuk van Sean Dyson) was oorspronkelijk een soort van intro van een minuutje ofzo, speciaal gemaakt voor zijn live performance op de TMF Awards van weet ik veel wanneer. Of zo leek het althans. Want meer dan die 1 minuut is er ook niet gespeeld op de Awards, en het was echt de eerste keer dat Traffic gespeeld werd. Na die intro kwam dan meteen en aansluitend de Tiesto remix van Faithfulness. Na die performance dacht dan ook iedereen dat het om één nummer ging, en ik kan me zelfs herinneren dat het toen een tijd als "Tiesto - Ten" door het leven is gegaan. De hype was enorm, en misschien is het daarom dat Tiesto van die Traffic sample een volle track heeft gemaakt vanwege het hitpotentieel. Of misschien was hij al van in het begin van plan om er een volle track van te maken en was die intro op de TMF Awards gewoon een teaser, who knows? 
Feit is gewoon dat het de eerste keer gespeeld is geweest op de TMF Awards, en door aansluitend Faithfulness te draaien is de verwarring ontstaan. Maar in hoeverre beide tracks elkaar beïnvloed hebben weet ik ook niet 
BTW:
Felix Project - Is there anyone on the floor