|
Grattis!!!!
Det är så sjukt olika vart man kör upp och för vem.
Tog Mc kort som 16 åring, inga lektioner men kuggade 2 ggr, den ena av dom kom jag inte av testbanan, uppkörningsgubben hävdade jag skulle köra ihäl mig närsomhelst 
När jag fyllde 18 skulle jag ta kort för tung mc och för bil. Har man kört mc i två år borde det ju va lätt att ta körkort för bara en lite tyngre hoj, men kuggade två ggr igen innan jag fick det 
För bil var det betydligt enklare!, inga lektioner och kortet på första försöket.
Just det där med antalet lektioner har ju mkt att göra med dels hur intresserad man är av att lära sig plus hur intresserad ex. mor och far är av att övningsköra.
Farsan och jag var ute när jag var 15 och körde mc i skogen, när jag fyllde tillräckligt gammal för att övningsköra bil så var vi ute grymt mkt.
ps. Har varit av med körkortet 5 ggr , men inte behvt ta om det ds.
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Last edited by chjo on Jun-21-2005 at 06:30
|