Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad hände med den mysiga stämningen på TA???
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Det stod ju faktiskt något liknande i första inlägget av Gaby, men problemet var inte från början att det blev snack där utan att det dök upp en massa löjliga bogus namn från någon som försökte vara rolig.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-04-2001 17:10  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Ja, jag vet. men om man öppnar den tråden så är det ju, väl, inte så att denne kommer att kasta sig på tangentbordet och göra om det..

Man kan väl döpa den till "Svenska Folket - Bara seriösa presentationer.." -nånting.

Old Post Dec-04-2001 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ända sen jag kom hit så har det vart som en slags familje känsla i trancEaddict forumen. Jag var här innan det fanns en svensk del och det har alltid funnits en del som inte bidrar så mycket till dessa forum.
Detta ser man nu iof i min mening mest på dom internationella forumen, där det verkar som en del inte gör annat än att ser på Ricky Lake och Jerry Springer och därefter använder sina krafter att efterlikna dom. En del helt omotiverad kritik faller på en del thread startare som inte förkänar det, att ge negativ och icke konstruktiv kritik gör att stämmningen bara blir sämmre. tex. har jag sett nån rackat ner totallt på nån bara för han snacka om en äldre låt som var lite komersiell. Detta var länge sen.

Det är ju lite barn stuga ibland, men det tyckerjag e helt ok till en viss gräns och så länge det passar in i situationen och diskussionen i threaden (lite off kan man ju gå, som att prata om Mc Donalds ). Lite humor skadar inte, man ska nog också ta det mesta med en nypa salt. Det en del kanske uppfattar som tjaffs eller liknande kanske en annan uppfattar som en vanlig diskussion med skilda åsikter.

Jag har nog missat det mesta som gjort att det är lite oroligt här just nu. Men ju mer man gräver ju mer kommer man att hitta. Man kanske hittar sån skit som inte finns där igentligen.

Några tankar bara...

Old Post Dec-04-2001 20:24  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Gaby
Det här har blivit som nån lekplats där barnen är elaka mot varandra!!! Det e ju inte kul längre

Det är ju sant som du säger....Men vi får väl vänta å se om det lugnar ner sig lite...

Annars är det ju inte samma gamla vanliga känsla att komma tbx till den svenska delen å diskutera med folket här.....

Tycker att det har spårat ur lite....

Old Post Dec-04-2001 20:29  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag tycker att det är fler inlägg om att det har varit bråk, än vad bråket var stortm antal inlägg räknat. lägg ner allt nu för h, och återgå till det som var innan, dvs för 2 dagar sen, "bråket" varade 1 dag... känns inte lönt att snacka om det längre

Old Post Dec-04-2001 20:37 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Love

Let's be the big happy family we used to be ...

Old Post Dec-04-2001 20:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Love

jaaaaaa

Old Post Dec-04-2001 21:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by reveal
jag tycker att det är fler inlägg om att det har varit bråk, än vad bråket var stortm antal inlägg räknat. lägg ner allt nu för h, och återgå till det som var innan, dvs för 2 dagar sen, "bråket" varade 1 dag... känns inte lönt att snacka om det längre

Precis.
Du syftar väl på dispyterna mellan mig och Aendy. Det är inget att diskutera. Och att stänga och ta bort trådar var MIN ide, mindshooter har ingen skuld som helst i det här. Jag hann prata med honom först bara. Nu vet jag i alla fall vilken typ av humor jag ska låta bli att presentera. Lita på mig, det blir inga fler bråk....

Eller hur Aendy?

Old Post Dec-04-2001 21:54 
Click Here to See the Profile for [A|ienFactory] Click here to Send [A|ienFactory] a Private Message Visit [A|ienFactory]'s homepage! Add [A|ienFactory] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ok vet ej vad som är problemet just nu........Om man läser i svenska folket kan man se vad jag ska göra för att åtgärda problemet..... Om att jag ska starta en Stängd sådan där jag skriver in presentationerna....så att det inte kan bli massa skitsnack....anledningen til att jag stängde din Ravesquad var av EN anledning...Aendy och Alien hade satt igång och skriva inlägg som var böcker långa om hur den andra var störd i huvudet (ursäkta utrycket) och jag tyckte inte att det var en diskussion som behövde fortsätta, speciellt inte när Alien ville ha bort den.....Tror inte att aendy fick ut speciellt mycket av den heller....Och ravesquad...
Om du inte får visa kritik mot forumet....så hade jag väl inte stängt din tråd...utan tagit bort den right? Jag stängde den för att alla skulle kunna läsa vad du skrivit.........Den här ska jag självklart hålla öppen för det finns nånting att läsa här.....Inte bara massa vulgära påhop.......Om det är någong som känner att jag missbedömt sitatiounen\Sitationerna så kan ni juh skicka ett PM

Old Post Dec-05-2001 06:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad hände med den mysiga stämningen på TA???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTatana vs Energy Qontrol 2004 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGabriele D'Andrea - "Morning Light" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:15.

Forum Rules: