Kers tis pas echt kerst met sneeuw
aangezien dat hier in Nl niet vaak voorkomt toch maar de Sint
___________________
Dec-05-2001 18:18
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
Geen van beide, ik kan die feesjes niet uitstaan vanaf dat ik een jaar of 10 werd toen mij werd verteld dat ie eigenlijk nie bestaat
Nu (11 jaar later) moet ik elk jaar 4!!!!! sinterklaasfeestjes vieren. 2 keer bij de familie van m'n vriendin (beide kanten) en 2 keer bij m'n eigen familie (beide kanten) dus 4 suprises maken voor ongeveer 25 gulden, en 4 van die driet gedichten verzinnen....... en het ergste is dat er in beide families geen kinderen meer zijn die er in geloven.........
___________________
Dec-05-2001 18:38
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
Beide, ik heb namelijk nog al een aardige opa en oma waar elk jaar sinterklaas en de kerstman langskomt Maarja daaro zijn er veel kleintjes in de familie aan me pa's kant duz das wel begrijpelijk.. Tis alleen zo saai, ik ben gewoon zwaar de oudste, op 1 neef na maar die zie ik nooit omdat die gasten met de familie hebben gebroken (die pa zit in 1 of andere sekte OMG )
Tot mijn grote schrik krijg ik toch weer kadootjes vanavond, had er niet egt opgerekend maarja.. toch weer mooi meegenomen..
Kerst doen wij zowieso minder aan, behalve dan dat vreetdiner
Ik heb nou alweer trek in konijn, maar eerst maar al die chocoladeletters, pepernoten en speculaasjes opeten
Last edited by Dj Alpha on Dec-05-2001 at 20:41
Dec-05-2001 20:35
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ALS JE DE HELE AVOND EEN 30 MINUTEN DURENDE CD MET SINTERKLAAS LIEDJES MOET HOREN ALS JE WERKT DAN HEB JE ZIN OM DIE KEREL AF TE SCHOPPEN!!!!!!!! ik verheug me nu dus al op de kerst cd (leve de albert heijn)...maar nog liever wham en mariah carey dan zon kutkoor dat sinterklaaskapoentje 8 keer in et uur zingt
tot zover mn frustraties. verder vieren we thuis geen sinterklaas meer en ook geen suprises..en met kerst alleen wat kleine dingetjes...
ik vind de kerstsfeer wel wat gezelliger, maar we moeten zeker niet ONZE sint laten verdringen door die vette kerel. kerst had volgens mij ook geen hol te maken met de kerstman maar met iets Bijbels. niet dat dat nou voor een belangrijke gedachte is, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel zo is.
ach ik vind beide hoezuigikzoveelmogelijkmensenuitdoorzoveelmogelijkdureharrypotterkadostemaken-circussen wel leuk...
tis toch best wel een gezellige tijd nu
Volgens mij is de kerstman verzonnen door Coca-Cola en de kadootjes ook. En heeft de kerstman nix met geloof te maken. Kerst zelf wel natuurlijk
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-05-2001 23:01
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by John ALS JE DE HELE AVOND EEN 30 MINUTEN DURENDE CD MET SINTERKLAAS LIEDJES MOET HOREN ALS JE WERKT DAN HEB JE ZIN OM DIE KEREL AF TE SCHOPPEN!!!!!!!!
Das beter dan dat om 8 uur 's ochtends Sinterklaas met een dweilorkest van Pieten door je straat komt banjeren..
Dat had ik duz vannochtend
Dec-05-2001 23:48
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Damn, ik had me dus idd voorgenomen sinterklaas zoveel mogelijk langs me heen te laten gaan, maar toch vond ik mijzelf gisteravond op de bank bij mijn broer, toekijkend hoe dat neefje van mij kado numero 10 uit zat te pakken. Het nobele streven om dit dus langs mij heen te laten gaan is jammerlijk mislukt.
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-06-2001 08:10
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by kolkiewolkie Damn, ik had me dus idd voorgenomen sinterklaas zoveel mogelijk langs me heen te laten gaan, maar toch vond ik mijzelf gisteravond op de bank bij mijn broer, toekijkend hoe dat neefje van mij kado numero 10 uit zat te pakken. Het nobele streven om dit dus langs mij heen te laten gaan is jammerlijk mislukt.
greetz kolkiewolkie
En na het 20e kado gaat ie huilen omdat ie t zo weinig vond zeker?
Dec-06-2001 12:57
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Dj Alpha
En na het 20e kado gaat ie huilen omdat ie t zo weinig vond zeker?
nee, na kado 10 moest ie naar boven slapen (hijs anderhalf ofzo) en toen inderdaad BLEREN, brr, ik hoef nog lang geen kids (gruwelgruwel)
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-06-2001 13:18
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
keb alleen 5 chocoalde letters gehad.........hopen dat k met kerst nog wat cadeautjes krijg