|
| quote: | Originally posted by yahoo
Wat een meningen al voor het nummer gehoord te hebben...
Ik wacht gewoon lekker af |
Dit commentaar gaat nergens over.
Het gaat totaal NIET om dat hele nummer. Dat kan niemand hier volgensmij schelen. HEt gaat er om dat Tiesto die tune doet. Wat een resultaat zal zijn zal mij een worst wezen. Die oude tune is sentiment. Om 7 uur met je bord op je schoot.....standaard. Lekker voetbal om 19:00 uur, daar bleef je voor thuis. Die vertrouwde stemmen, de goede wedstrijden.
En nu gaat het naar Talpa, of Tien, of hoe het ook heet. De commercie heeft zijn greep er steeds meer op. Nu doet Tiesto al het openingsnummer/tune: wat maakt dat uit?! Al maakt de Josti band het, het leidt de aandacht af war het om gaat: voetbal!!!!! Dat is het enige! En dat dat goed gebracht wordt. Whats next, half time show met Tiesto en weet ik veel wat? Productplacement, oftewel een voetballer die stopt en zegt "Pepsi Cola is the best!".
Voetbal is en blijft voetbal, en daar blijft het ook om gaan. Niet dat Tiesto dat doet. Mijn kritiek gaat dan ook niet over Tiesto, maar over het feit dat die tune zo aangepast moet worden, en dat dat een of andere DJ moet doen. Dat ze daar zoveel rukbaarheid aan geven. Het leidt af, van de hoofdzaak. Laat ze maar geld besteden aan een goede invulling van het programma zelf.