Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > ***Ne pas oublier notre VRAI fête national demain!!***
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

arretez de chialer et de dire que le canada ou le quebec est poche

vous ne réalisez pas combien vous etes chanceux d'etre nés et d'avoir vécu la majorité de votre vie ici

ouvrez bien les yeux, et si ca ne vous plait pas je vous invite a vous rendre au tiers-monde pour que ca vous reveille un petit peu

HAPPY CANADA DAY !!!!!

Old Post Jun-30-2005 23:45  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zeiter
living in GU!

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by RnakR
Je trouve le Canada un super beau pays... c'est juste le système (pas de respect pour les champs de compétence)qui nous empêchent de bien y vivre...c'est dommage

AYOYE!!!!!!!!! QUE POUSSES-TU???? open ur eyes man....ciboire.........tu penses que la majorité des pays sur la terre vivent mieux qu'ici...on est quoi la...le 2e ou 3e meilleur pays sur 250....c vrai, c'est dla grosse marde le canada...yia tellement de meilleurs pays!!

Old Post Jul-01-2005 00:31  Canada
Click Here to See the Profile for Zeiter Click here to Send Zeiter a Private Message Add Zeiter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrinKer
I RULE ALL OF U !!!

Registered: Nov 2001

et moi qui pensait que les gens avaient enfin compris que tout ce que bronze veux c'est de l'attention !!

Et tout ce que vous fait c'est de lui en donner

KrinKer

Old Post Jul-01-2005 05:35  Canada
Click Here to See the Profile for KrinKer Click here to Send KrinKer a Private Message Add KrinKer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aquarian
king of no pants

Registered: May 2005

Franchement, c'est just l'ouest du Canada qui est poche. HAPPY EAST CANADA DAY!

Old Post Jul-01-2005 14:19  Canada
Click Here to See the Profile for Aquarian Click here to Send Aquarian a Private Message Add Aquarian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RnakR
Shame on you Mr Bush

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Zeiter
AYOYE!!!!!!!!! QUE POUSSES-TU???? open ur eyes man....ciboire.........tu penses que la majorité des pays sur la terre vivent mieux qu'ici...on est quoi la...le 2e ou 3e meilleur pays sur 250....c vrai, c'est dla grosse marde le canada...yia tellement de meilleurs pays!!

bon c'est le "bien y vivre" qui vous achale, je dis pas ça dans le sens de on crève de faim, mais dans le sens de on se reconnait pas dans ce pays là,...

ce n'est pas pour des raisons économiques...

Old Post Jul-01-2005 14:44  Canada
Click Here to See the Profile for RnakR Click here to Send RnakR a Private Message Add RnakR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

crise identitaire ?

Old Post Jul-01-2005 14:44  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Falcon-X
hmmmm je ne suis pas plus fier detre quebecois que tu ne les detre canadien, et je ne suis pas aller me meler dun thread de la st-jean

bro... tu habites a zurich ????

prends ton trou... je donnerais des million pour vivre la bas

Old Post Jul-01-2005 16:18  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
rnakr toujours aussi stupide
arrete de chialer pis essaie de voir en dehors de ta ptite bulle bleue

Old Post Jul-01-2005 16:22  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bronze
YESSS

Registered: Jan 2004

hahahaha

cé drôle, avec seulement 2 lignes j'ai réussi à repartir les scandales...hehehe

Old Post Jul-01-2005 17:14  Brunei
Click Here to See the Profile for Bronze Click here to Send Bronze a Private Message Add Bronze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sEpH
Ezlv

Registered: Oct 2004

je suis daccord avec Fast et Zeiter.

Arretons de chialer, de penser que le Canada est un pays de merde... Tous ces extrémistes séparatistes devraient etre envoyer en Iran ou au Sierre Leone pour voir c quoi un "vrai gouvernement corrompu".

Le gouvernement actuel n'est peut-etre pas parfait mais rêver d'un gouvernement parfait c'est etre naif.

Old Post Jul-01-2005 20:47  Canada
Click Here to See the Profile for sEpH Click here to Send sEpH a Private Message Visit sEpH's homepage! Add sEpH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by SiM PeµRf
rnakr toujours aussi stupide
arrete de chialer pis essaie de voir en dehors de ta ptite bulle bleue

je suis plutot daccord avec Rnakr sur beaucoup de point...

mais je ne le dirai pas trop fort

lol

Old Post Jul-01-2005 20:53  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
ya moyen davoir ses opinions ET de comprendre celles des autres
(ca sapplique pas sur le trance ca par exemple)

Old Post Jul-02-2005 04:11  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > ***Ne pas oublier notre VRAI fête national demain!!***
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune of Lee Burridge set @ The Flame 28.08.04 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHybrid featuring Peter Hook - "True To Form" (John Creamer & Stephane K Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:11.

Forum Rules: