|
| quote: | Originally posted by Viber
חחח זאת הבעיה באינטרנט... כול אחד שלא יודע להעריך את הדבר הכי קרוב למישחק מושלם מוריד את זה בכמה שעות ואז מתלונן ולא מעריך.
אפשר לשלוט רק עם המיקלדת אם זה כול כך מטריד - למרות שעם העכבר הכי כיף!
אחלה מוזיקה,אחלה ליהוק,השקעה עצומה במפות ובפרטים של המישחק ושלא נדבר על הסטאנטינג! |
בוא תסביר לי דבר אחד, למה שאני נוהג במכונית במשחק, והעכבר זז לי פתאום ואני צריך לראות את הצד של המכונית שלי ולא את הגג?
אין לי מילה אחת רעה חוץ מזה על המשחק...
רעיון מעולה, גרפיקה טובה, מוזיקה (טוב אני שמתי אותה) מעולה...
תאמין לי שאם היה לי את הכסף לקנות משחקים, הייתי משקיע בזה..
אבל יש לי דברים יותר חשובים ממשחקי מחשב שאני אשחק בהם שבוע ולא אגע בהם יותר...
זהו, אני מניח...
|