|
Atlantis 6 zeker, en ik denk zelfs dat Peter Belleart volledig uit de scene verdwenen is. La Luna was een project van Regi Penxten, en aangezien die het zo druk heeft zal die ook ni meer aan nieuwe La Luna singles toekomen waarschijnlijk. Honey B en Cisco Kid zijn ook van dezelfde producer die nu succes heeft met Dynamite. Dus daar zie ik ook niet snel meer een nieuwe single van uitkomen. En Da Rick (Flor dan) en Da Boy Tommy zitten nu blijkbaar mee achter een hoop andere - crappy - jumpgroepjes enzo, dus die zullen ook ff geen tijd of zin meer hebben om nog singles onder eigen naam uit te brengen. En de echte producers achter Da Rick zijn volledig een andere richting uitgegaan (Sweet Coffee, Hatrixx), dus die gaan absoluut geen platte jump meer maken denk ik 
En face it, het hoogtepunt van de Belgische dance is gewoon voorbij. Alleen de grote gevestigde waarden kunnen nog succesvolle singles uitbrengen, maar kleine projecten die 5 jaar geleden wel konden doorbreken maken nu gewoon geen kans meer omdat de mensen minder openstaan voor dance.
En ik vind het vooral spijtig van The Mackenzie feat. Jessy, al bij al hebben zij wel geweldige goeie semi-commerciele platen gemaakt.