Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בואו תביעו את דעתכם
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

הימור.

גם אני מהמר עכשיו ואני בונה על זה בתור קריירה (יוצר ודיג'יי יחד)
זה אפשרי לעשות מזה קריירה אם אתה ממש חזק. אין הרבה אנשים ממש חזקים בסצנה בגלל זה זה הימור אבל תשמע אם תיהיה יוצר שמכירים באירופה והכל תקבל הזדמנויות לגיגים וכאלה ותוכל להביא כסף טוב תאמין לי [=

וגם תראה הצעות לרמיקסים ומזה אתה תראה כסף! אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה!

כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת.

בקיצר שווה לנסות אבל אל תוותר אל כל מה שיש לך בחיים לפני שאתה בטוח שאתה אכן תצליח , אני בגישה של וואלאק אם אני רוצה זה יקרה תמיד אמרתי לעצמי את זה אני זוכר את היום שהתחלתי ליצור לפני 3 וחצי שנים אמרתי לא מעניין אותי כלום זה היה החלום שלי והשגתי את רובו ואני ימשיך לירוק דם עד שאני ישיג את המטרות שלי (ותאמין לי שאני יורק דם , אני עובד כמו חמור)

קיצר אתה יכול לקחת תגישה הזאת שלי ולנסות את מזלך.

ועוד משהו אמרו פה שלא שווה להפיק טראנס והאוס וכל האלטקרוני פה בארץ וזה נכון , כי במדינה הזאת זה הולך קשה מידי. אני אישית אחרי הצבא גם הולך לזוז מפה כי זה פשוט מתנגש עם הקריירה , במקום אחר שיש לך יותר חשיפה ליד הבית יש גם יותר מועדונים לתקלט ויותר מוטיבציה להמשיך.


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post Jul-17-2005 02:59 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

איתי אני מאד מקווה שתצליח
אבל לדעתי על תלך רק על זה
כמובן תנסה להתפתח כתקליטן כי זה הכסף האמיתי אבל תלך ותלמד גם
אפילו לארמין יש תואר
אבל אל תלמד סתם בשביל התואר

אתה יכול להתעסק בסאונד ולעשות הרבה דברים טובים


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Jul-17-2005 07:17 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-sh
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Hydroid
אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה!
כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת.



זה הקטע ... עד כמה שאני אוהב את הנושא וזה באמת החלום ...ואני מוכן להקדיש לו את כל זמני , אם אני יודע שאני לא אוכל לראות מזה כסף אז אין לי טעם להיכנס לזה כקריירה , כי עם חלומות לא הולכים למכולת.

מה שאני טוען בעצם , זה שאתה איתי , בתור בחור עם קצת ניסיון , רואה את הסכומים שמגיעים , האם באמת ניתן לתלות תקווה בתחום הזה כקריירה ?

ושוב אנשים , מה דעתכם על בתי ספר למוזיקה כאמצעי לליטוש ופיתוח הכישרון ?

Old Post Jul-17-2005 08:44  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-sh Click here to Send Dj-sh a Private Message Add Dj-sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

לפי דעתי תתחיל לעסוק במוסיקה כתחביב ותראה לאן זה יקח אותך.. אין לך מה להפסיד מזה.. ואל תבנה על קריירה תתכנן שיהיה לך תמיד משהו ליפול עליו אם לא מצליח לך
(תואר באוניברסיטה)

ההחלטה אם לקחת את המוסיקה לכייון קריירה תגיע בשלב יותר מאוחר בינתיים תעשה אתזה בצד


בקשר לבתי ספר, לפי דעתי כל העניין של היצירה מבחינה טכנית זה רק נסיון, אם אתה מסתדר עם אנגלית תקרא את המניואל של התוכנה שאתה רוצה לעבוד איתה תשאל קצת בפורמים תשחק עם התוכנה ואתה תבין אתזה מהר (ובחינם)

כל קטע שתעשה יעלה את הרמה שלך מהבחינה הטכנית...

Old Post Jul-17-2005 10:06  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by coby
לפי דעתי תתחיל לעסוק במוסיקה כתחביב ותראה לאן זה יקח אותך.. אין לך מה להפסיד מזה.. ואל תבנה על קריירה תתכנן שיהיה לך תמיד משהו ליפול עליו אם לא מצליח לך
(תואר באוניברסיטה)

ההחלטה אם לקחת את המוסיקה לכייון קריירה תגיע בשלב יותר מאוחר בינתיים תעשה אתזה בצד


בקשר לבתי ספר, לפי דעתי כל העניין של היצירה מבחינה טכנית זה רק נסיון, אם אתה מסתדר עם אנגלית תקרא את המניואל של התוכנה שאתה רוצה לעבוד איתה תשאל קצת בפורמים תשחק עם התוכנה ואתה תבין אתזה מהר (ובחינם)

כל קטע שתעשה יעלה את הרמה שלך מהבחינה הטכנית...


אתה לא יכול להגיד את זה יותר טוב!
חבל שאין לי את העצבים לקרוא את המדריכים


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Jul-17-2005 15:00 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בואו תביעו את דעתכם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown artist - "it's all about house music'' (lyrics) from junior jack EM set [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackImpact vs. Cor Fijneman - "No Way Out" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:11.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!