|
| quote: | Originally posted by Hydroid
אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה!
כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת.
|
זה הקטע ... עד כמה שאני אוהב את הנושא וזה באמת החלום ...ואני מוכן להקדיש לו את כל זמני , אם אני יודע שאני לא אוכל לראות מזה כסף אז אין לי טעם להיכנס לזה כקריירה , כי עם חלומות לא הולכים למכולת.
מה שאני טוען בעצם , זה שאתה איתי , בתור בחור עם קצת ניסיון , רואה את הסכומים שמגיעים , האם באמת ניתן לתלות תקווה בתחום הזה כקריירה ?
ושוב אנשים , מה דעתכם על בתי ספר למוזיקה כאמצעי לליטוש ופיתוח הכישרון ?
|