Originally posted by Shahar
שום צבא
רציתם שלא יכתבו פוסטים הנה לא כותבים
מי שהביא תרעיון שיאכל זין
גם ככה על הזין שלי מה הולך פה
נכנס ל 10 דקות כל יום וזהו
זה מה שרציתם קיבלתם
מסכים עם כל מילה..
___________________
Jul-23-2005 12:52
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
אני לא יודע מה איתכם.. אבל אצלי צבא... אין מה לעשות ככה זה...