Registered: Jan 2005
Location: Oslo, Norway. In the darkness, where the strobes are overheating and beats are pounding.
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Hvordan blir så dette for deg musikalsk Chem? Du befinner deg jo her på sett og vis i UK hard house/hard trance-land, og jeg innbiller meg at det ikke er helt din bag?
Skal gå fint det Flere på plakaten som ligger litt i samme gate som meg. Bag'er vel primært trance i det harde tyske sjiktet. Alt fra acidtung, techy, funky og skitten hardtrance til mer bola og småharry tunnel-clubtrance. Vi får se
Aug-02-2005 02:19
itsamemario
Divine Angel
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by djchem
Skal gå fint det Flere på plakaten som ligger litt i samme gate som meg. Bag'er vel primært trance i det harde tyske sjiktet. Alt fra acidtung, techy, funky og skitten hardtrance til mer bola og småharry tunnel-clubtrance. Vi får se
01. Ultraform - Sense Your Mind (Intro Mix)
02. Ultraform - Music Is Movin' (Original Mix)
03. Ultraform - Voice Of The Dark (Original Mix)
04. Vince Gerrard Meets Ultraform - Heart Impulses (Original Mix)
05. Dr. Deal - Do Not Attemp (Original Mix)
06. Ultraform - Time Travel (2005 Re-Edit)
07. Mantra - Nevermore (Ultraform Mix)
08. Aural Experience - Lifeforce (Original Mix)
09. Marco Di Micoli - Anubis (DJ Energy Remix)
10. Outback - Cause In Fact (Original Mix)
Aug-02-2005 22:19
Dj Stephano
tranceaddict in training
Registered: Nov 2004
Dirkete link til bestilling av billetter vis noen skulle ønske det :
kan ikke si det frister så veldig, selv om jeg har lyst å støtte opp om et slikt arrangement. musikken er ikke helt opp i gata mi. hva menes med at det kan spilles litt mer funkey/groovey? er det fare for noe proghouse/house?
syntes forsåvidt det burde vært mer 1 hardtrance/energisk trance- og 1 prog/house/trance-scene. hadde i hvert fall treffi et videre publikum. lykke til uansett!
Aug-11-2005 11:31
Dj Stephano
tranceaddict in training
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Redd
hotest!
kan ikke si det frister så veldig, selv om jeg har lyst å støtte opp om et slikt arrangement. musikken er ikke helt opp i gata mi. hva menes med at det kan spilles litt mer funkey/groovey? er det fare for noe proghouse/house?
syntes forsåvidt det burde vært mer 1 hardtrance/energisk trance- og 1 prog/house/trance-scene. hadde i hvert fall treffi et videre publikum. lykke til uansett!
I mainhall så kommer funkey å carl e til å varme opp med funkey/groovey saker. Det er for å gi mainhall en behagelig start. Vis du vil høre noe hardere så er det jo bare å ta turen inn i hardfloor.