Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McDonalds Policy
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Det där med formar låter som en väldigt bra idé faktiskt.... en metalplatta med 8 kött på....som man greppar i ett hantag och sen trycker till så faller kötten på plats........

Reveal: Jag har inget som bekräftar det där jag sa men det verkar inte helt otroligt i och med att 90% källsorteras......

Old Post Dec-10-2001 19:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Jag tycker det e rätt trevligt med mcdonaldsdiskusioner Själv äter jag på macdonalds nästan varje dag. Mest brukar det bli en Mchicken & Co med en cheeseburgare. Det e himla gott och billigt faktiskt o sen ska det ju va rätt nyttig mat egentligen. Oftast äter jag på slussen men där är det verkligen ojämnt. Idag vänta ja en kvart i kö o sen hade dom bara bigmac. Medborgarplatsen måste va sämst i stan. Där är burgarna alltid kalla. Hamngatan e en favorit och hötorget brukar också va bra. Vilken e sthlms bästa?

Old Post Dec-10-2001 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag tycker den bid Kungsträdgården e helt OK. Eftersom vissa inte tror att vi kommer lyckas med en TA träff så kan vi ju alla ta en Big Mac tillsammans där mindshooter jobbar
Skojjar förstås nu.....
Men vart jobbar minshooter igentligen?

Old Post Dec-10-2001 20:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Exclamation

Har blivit marförgiftad av att äta på Donkan, så försöker att inte göra det. Känns som ett misslyckande varje gång jag äter där, tycker verkligen INTE om hamburgare. Äter hellre vegan mat... brrrr, hemska tanke,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-10-2001 21:09  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

mind: varför är mcds pommes mycket äckligare än bks?

Old Post Dec-10-2001 23:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Wink

Mindshooter jobbar på K50 (Kunsgatan 50) vid hötorget..... det är där uppe på den stora som ligger på adnra sidan vägen där dom säljer nätter och bananer.-......bredvid kickis bar och bäckahästen
Tisdagar 17-21
Söndagar 12-19
Inte i kassan dock...lär mig den nu...

Jag vet inte varför burger kings är bättre...Själv tycker jag att dom är lite grötiga....lite väl mycket potatis över dom...ett par nyfriterade pommes på mcdonalds är jälvigt gott det med

Old Post Dec-10-2001 23:32 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ok det skulle vara orättvist att jämföra alla med Frasses som är ett Norrlands fenomen men dom är bäst på allt bara.
Annars är McD godast på Pommes, BK och MAX har sån gröt smak och har ett äckligt skal, klart det går i men bara en gång i månaden...

Old Post Dec-10-2001 23:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

roligt att du nämnde Mcdonalds. Jag fick nyligen jobb där. Jobbar på en helt nybyggd liten Mcdonalds ute vid OBS! Bäckebol i Göteborg. Alla kom dit på lördagar och söndagar om ni vill tjöta trance
Hittills har jag bara stått i köket och gjort Mcfeast och QP men inom kort skall även jag lära mig kassan.
Det är ett trevligt jobb. Mcdonalds tar bra hand om sina anställda. Och man märker att hygienen är en av grundpelarna i Mcdonalds (Kvalitet, Service, Renlighet = Värde)
Sedan kan det ju diskuteras i all oändlighet varför de inte tänker så miljömedvetet. Men det finns nog många många företag som gör på samma sätt som Mcdonalds tyvärr
Och jo jag håller med pommes fritsen e bättre på BK

Old Post Dec-11-2001 12:38  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by RebeL9
(Kvalitet, Service, Renlighet = Värde)

Ja gud vilket bäckel...det där vart man inmatad ett tag....
Så du får stå vid stora än så länge
Själv har jag funnit mitt hem vid big-mac,hb,chb grillen
Älskar det....kan stå hur länge som hellst utan att tänka....

vitryss: Vad hände? Matförgiftning?

Old Post Dec-11-2001 14:38 
RebeL9

igår stod jag och paketerade. alltså LOL va dålig jag var
dessutom skulle jag göra en mcfish men råkade lägga på vegetarisk sås. så jag värmde ett nytt bröd. och igen la jag på vegetarisk sås istället för tartarsås. då fick jag damp

Old Post Dec-12-2001 04:41  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by RebeL9
igår stod jag och paketerade. alltså LOL va dålig jag var
dessutom skulle jag göra en mcfish men råkade lägga på vegetarisk sås. så jag värmde ett nytt bröd. och igen la jag på vegetarisk sås istället för tartarsås. då fick jag damp

Haha detta är såååå klassiskt......Man gör fel när man stressar så följ mitt gyllene motto:

Stressa aldrig, Jobba fort

Old Post Dec-12-2001 07:13 
RebeL9

hatar att göra Bigmac
så jävla mycket att hålla reda på. och sen e de jobbiga att paketera. Yyyyyyyyyyyllllll

Old Post Dec-12-2001 12:33  Afghanistan

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McDonalds Policy
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic track to ID please [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCameo - "Money" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:17.

Forum Rules: