Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Det där med formar låter som en väldigt bra idé faktiskt.... en metalplatta med 8 kött på....som man greppar i ett hantag och sen trycker till så faller kötten på plats........
Reveal: Jag har inget som bekräftar det där jag sa men det verkar inte helt otroligt i och med att 90% källsorteras......
___________________
Dec-10-2001 19:51
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
Jag tycker det e rätt trevligt med mcdonaldsdiskusioner Själv äter jag på macdonalds nästan varje dag. Mest brukar det bli en Mchicken & Co med en cheeseburgare. Det e himla gott och billigt faktiskt o sen ska det ju va rätt nyttig mat egentligen. Oftast äter jag på slussen men där är det verkligen ojämnt. Idag vänta ja en kvart i kö o sen hade dom bara bigmac. Medborgarplatsen måste va sämst i stan. Där är burgarna alltid kalla. Hamngatan e en favorit och hötorget brukar också va bra. Vilken e sthlms bästa?
___________________
Ohm Nama Shivaya
Dec-10-2001 20:23
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jag tycker den bid Kungsträdgården e helt OK. Eftersom vissa inte tror att vi kommer lyckas med en TA träff så kan vi ju alla ta en Big Mac tillsammans där mindshooter jobbar
Skojjar förstås nu.....
Men vart jobbar minshooter igentligen?
Har blivit marförgiftad av att äta på Donkan, så försöker att inte göra det. Känns som ett misslyckande varje gång jag äter där, tycker verkligen INTE om hamburgare. Äter hellre vegan mat... brrrr, hemska tanke,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Dec-10-2001 21:09
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
mind: varför är mcds pommes mycket äckligare än bks?
Dec-10-2001 23:01
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Mindshooter jobbar på K50 (Kunsgatan 50) vid hötorget..... det är där uppe på den stora som ligger på adnra sidan vägen där dom säljer nätter och bananer.-......bredvid kickis bar och bäckahästen
Tisdagar 17-21
Söndagar 12-19
Inte i kassan dock...lär mig den nu...
Jag vet inte varför burger kings är bättre...Själv tycker jag att dom är lite grötiga....lite väl mycket potatis över dom...ett par nyfriterade pommes på mcdonalds är jälvigt gott det med
___________________
Dec-10-2001 23:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Ok det skulle vara orättvist att jämföra alla med Frasses som är ett Norrlands fenomen men dom är bäst på allt bara.
Annars är McD godast på Pommes, BK och MAX har sån gröt smak och har ett äckligt skal, klart det går i men bara en gång i månaden...
roligt att du nämnde Mcdonalds. Jag fick nyligen jobb där. Jobbar på en helt nybyggd liten Mcdonalds ute vid OBS! Bäckebol i Göteborg. Alla kom dit på lördagar och söndagar om ni vill tjöta trance
Hittills har jag bara stått i köket och gjort Mcfeast och QP men inom kort skall även jag lära mig kassan.
Det är ett trevligt jobb. Mcdonalds tar bra hand om sina anställda. Och man märker att hygienen är en av grundpelarna i Mcdonalds (Kvalitet, Service, Renlighet = Värde)
Sedan kan det ju diskuteras i all oändlighet varför de inte tänker så miljömedvetet. Men det finns nog många många företag som gör på samma sätt som Mcdonalds tyvärr
Och jo jag håller med pommes fritsen e bättre på BK
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by RebeL9 (Kvalitet, Service, Renlighet = Värde)
Ja gud vilket bäckel...det där vart man inmatad ett tag....
Så du får stå vid stora än så länge
Själv har jag funnit mitt hem vid big-mac,hb,chb grillen
Älskar det....kan stå hur länge som hellst utan att tänka....
vitryss: Vad hände? Matförgiftning?
___________________
Dec-11-2001 14:38
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
igår stod jag och paketerade. alltså LOL va dålig jag var
dessutom skulle jag göra en mcfish men råkade lägga på vegetarisk sås. så jag värmde ett nytt bröd. och igen la jag på vegetarisk sås istället för tartarsås. då fick jag damp
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by RebeL9 igår stod jag och paketerade. alltså LOL va dålig jag var
dessutom skulle jag göra en mcfish men råkade lägga på vegetarisk sås. så jag värmde ett nytt bröd. och igen la jag på vegetarisk sås istället för tartarsås. då fick jag damp
Haha detta är såååå klassiskt......Man gör fel när man stressar så följ mitt gyllene motto:
Stressa aldrig, Jobba fort
___________________
Dec-12-2001 07:13
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
hatar att göra Bigmac
så jävla mycket att hålla reda på. och sen e de jobbiga att paketera. Yyyyyyyyyyyllllll