Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mon premier mix avec ableton =)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

J'arrive pas à le télécharger , ca coupe sans arrêt :-/

Old Post Aug-06-2005 11:11  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

ouais moi aussi j'étais déconcerté la première fois. C'est pour ça que jeter un oeil aux videeos qui sont sur leur site, ça vaut le coup!!!

Attention aux rips vinyl, le tempo sera jamais constant, bref le warping va te prendre du temps.

L.

Old Post Aug-06-2005 11:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by PEZ68
J'arrive pas à le télécharger , ca coupe sans arrêt :-/

oké pez, jsi en train de le re up en faisant des part de 15mo
j'espere que t'arrivera a le dl correctement

Old Post Aug-06-2005 18:54  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Lolo
Si tu as le temps et l'énergie demain soir d'écouter mon set entre 12 et 1 sur nrj.be, tu entendras un peu ce que je fais dans live, je ne dis pas que c'est mieux, c'est juste une idée ou deux en plus peut-être? A noter que si mes sets radio sont bouncés, tout ce qu'on entend se réalise aussi en Live, et ceux qui ont vu ou entendu mon set au viva à toronto en auront la preuve!!

L.

i'm listening !!! j'adore

ca yé c fini, et ba la claque ! c'etait génial, je ne vois que ca a dire, transitions parfaite, tracklist "quasi"parfaite, que du bon

c'est possible de l'avoir en bonne qualité ?

merci airwave, pour cette heure de bonheur =)

Last edited by NeoWave on Aug-06-2005 at 23:01

Old Post Aug-06-2005 22:06  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

mici bien, mais je ne peux pas donner des sets en haute qualité. Le max que je donne c 96k.

Je ne donnerai pas de tracklist non plus.

Pas que je ne peux pas, je désire simplement revenir à quelque chose de plus intimiste. Jeter ses tracklists à la tête des gens je n'aime pas ça.

J'espère que tu comprends ma démarche.

L.

Old Post Aug-07-2005 09:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Lolo

Attention aux rips vinyl, le tempo sera jamais constant, bref le warping va te prendre du temps.

L.

Ouais carrement, c'est une daube les rip

Old Post Aug-07-2005 14:49  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by plouf02
Ouais carrement, c'est une daube les rip

Heu? Il me semblait qu'avec des Technics et leur fameuse précision à quartz (pas Jackie), c'était plutôt pas mal. M'enfin, je vais tester on verra ...

PS: Je comprends absolument ta démarche Laurent, une tracklist ne fait pas tout, il y a la manière d'enchainer, le style propre du dj et surtout l'idée qu'il veut faire passer au moment du set.

Old Post Aug-07-2005 22:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Je me réponds à moi-même, OUI en effet il faut mettre plus de warp-points comme le disait Laurent sur un rip vinyl. Et dire que j'ai tout rippé en pensant que ça allait aller vite ...

Old Post Aug-08-2005 14:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

désolé vieux, je comprends ta douleur! mais ce n'est pasla faute de technics, mais bien des usines de pressage!! L'inconstance vient du groove qui fait bouger le bras de gauche à droite!!

L.

Old Post Aug-08-2005 14:58  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mon premier mix avec ableton =)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice Tune Played By M-Zone [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichael Burns - Forwards [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:44.

Forum Rules: