Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Festival Inox et Tiesto
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
ah ok... curieux, j'étais pas au courant...

C'est normal t'avais cassé ta boite aux lettres, et le facteur a dû renvoyer ta bobox à free...

Old Post Aug-08-2005 22:51  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _

Sinon pour répondre à MARCO, Tiësto était prévu dans le line up "évolutif" de l'Inox 2004 à Toulouse cette année, il a finalement été remplacé par Sasha.

si seulement il pouvait refaire la meme chose à lyon

Old Post Aug-08-2005 23:10  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by tracid
si seulement il pouvait refaire la meme chose à lyon

pluzin

Old Post Aug-08-2005 23:28 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
Oui vous avez raison mais quand je parlais du sud, j'avoue que je me suis focalisé sur le Sud Ouest, Toulouse quoi!
à par Sasha ya rien eu sur Toulouse, Carl Cox c'est tout les ans, à grand renfort de pub mais Carl Cox me saoule à force (c'est juste un avis personnel...)
SI! j'allé oublier! à Toulouse on a eu droit à String Color, Ami oh, DJ FOU etc... de la folie quoi! pff...

Old Post Aug-09-2005 11:32  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Oui vous avez raison mais quand je parlais du sud, j'avoue que je me suis focalisé sur le Sud Ouest, Toulouse quoi!
à par Sasha ya rien eu sur Toulouse, Carl Cox c'est tout les ans, à grand renfort de pub mais Carl Cox me saoule à force (c'est juste un avis personnel...)
SI! j'allé oublier! à Toulouse on a eu droit à String Color, Ami oh, DJ FOU etc... de la folie quoi! pff...

Quand je me suis inscrit sur TA il y a deux ans, niveau trance en france c'était zéro
Et quand je lis la liste de transa (d'ailleurs tu as oublié Airwave @ Rouen ), c'est clair que l'on a plus à se plaindre

Enfin bon .. déjà blasé peut être, non ???

Old Post Aug-09-2005 14:11  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj dany lyon
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

J'ai eu + d'infos :

- Ce sera à l'Espace Double-Mixte à Villeurbanne dans le campus universitaire de La Doua.

- Il y aura 2 floors : 1 House - Techno le 2nd Prog - Trance

En djs d'annoncés :
Tiësto
Timo Maas
Mistress Barbara
Sven Väth

Et le reste en illustres inconnus.

Les préventes doivent commencées début septembre.
Apparemment la capacité totale sera de 5000 personnes.

Dès que j'en sais + je vous tiens au courant.

Old Post Aug-09-2005 20:13  France
Click Here to See the Profile for dj dany lyon Click here to Send dj dany lyon a Private Message Visit dj dany lyon's homepage! Add dj dany lyon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by dj dany lyon
Et le reste en illustres inconnus.

des locaux ?
des français (tout simplement) ?

rooooh comme je suis mauvaise langue...

Old Post Aug-09-2005 21:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

En tout cas rien que les 4 là dans la même soirée en France, je trouve ça énorme moi

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-10-2005 08:36  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by dj dany lyon

Tiësto
Timo Maas
Sven Väth

PU

TAIN

!

Old Post Aug-11-2005 16:11  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
neoshaft
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Apparemment la capacité totale sera de 5000 personnes.

Barf jsuis un peu deçu, jpensais qu'il y aurai au moins autant de monde que Tiesto à Disneyland, j'avais vraiment aimé :]

Last edited by neoshaft on Aug-15-2005 at 19:40

Old Post Aug-15-2005 10:45  France
Click Here to See the Profile for neoshaft Click here to Send neoshaft a Private Message Visit neoshaft's homepage! Add neoshaft to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by neoshaft
Barf jsuis un peu deçu, jpensais qu'il y aurai au moins autant de monde que Tiesto à Disneyland, j'avais vraiment aimé :]

c déjà passé ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-15-2005 11:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
joss55
tranceaddict

Registered: May 2005

salut sur quel site on peut acheter les places pour tiesto a autum (@ la dune) a toulouse
svp merci davance malgre que jai des diferents avec maxim ou dj alex jai un maison secondaire la bas je peux heberger
alors dite moi sur quel site on peut acheter les places

Old Post Sep-30-2005 16:32  France
Click Here to See the Profile for joss55 Click here to Send joss55 a Private Message Add joss55 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Festival Inox et Tiesto
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlz help id this sweet tune [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRui Da Silva - "The 4 Elements: Earth" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:37.

Forum Rules: