Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Tim81
Eerst punten zijn binnen met Arveladze
+1
goeie keuze geweest voor de manager, aanwinst voor Az
Aug-12-2005 21:34
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Vandaag maar ff een Voetbal Totootje invullen... aantal leuke quoteringen zo aan het begin van het seizoen!
Aug-13-2005 08:02
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by AversusZ
aanwinst voor Az
Ik hoop het.. Heb nog een beetje die opmerking over 'zakken vullen en terug naar je bananenrepubliek' van Johan Derksen in mijn achterhoofd. Hopen dat het meevalt
Als het echt om het geld ging dan had hij uiteindelijk gewoon bij Glasgow gebleven of lekker in Turkije (of nog verder weg) gaan voetballen voor veel centjes... Ik geloof wel dat hij nog 1x in NL wil laten zien dat het een hele aardige spits is. Overal waar hij heeft gespeeld heeft hij zijn goaltjes meegepikt!
Aug-13-2005 08:30
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Tim81
Als het echt om het geld ging dan had hij uiteindelijk gewoon bij Glasgow gebleven of lekker in Turkije (of nog verder weg) gaan voetballen voor veel centjes... Ik geloof wel dat hij nog 1x in NL wil laten zien dat het een hele aardige spits is. Overal waar hij heeft gespeeld heeft hij zijn goaltjes meegepikt!
Hmm.. Dat is ook weer waar. Nou ja, we gaan het zien! Goed begin in ieder geval, daar kan je niks van zeggen.
Registered: Mar 2005
Sorry, te lui om alles overnieuw te typen Dus ff een copy & paste:
Ik ga als complete voetbal nOOb ook aan de slag op eredivisie.nl
Geen idee of sommige spelers zelfs de basis halen, maar misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit en kom ik toch nog een aardig eind met mijn fc knudde
Ff om mezelf helemaal voor aap te zetten:
FC Hooza
Kujovic
Rzasa Opdam Bouma Vreven
De Jong Reuser Bosvelt
Kuijt Culina Van Hooijdonk
en op de bank: Babos / Jansen / Cornelisse / Acuna / Levchenko / van den Bergh / Hoogendorp
En nou het komende jaar niet vergeten dat ik hier aan mee doe...
Edit: even wat wijzingen in vooral mn bank aangebracht
Edit 2: woow! ik sta zelfs tweede, van de zes... lol