|
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
beetje zitten zappen tussen Cafe de Sport en Studio Voetbal. Cafe de Sport viel me wat tegen, had meer humor in de show verwacht.
Het 'geinige' filmpje, met leuke beelden en doelpunten van het weekend, zoals dat bij de NOS ook altijd was, was bij Talpa niet leuk. De voice over haalt bij lange na niet het niveau van de gozer bij de NOS (Henry Schut volgens mij).
Op het einde een heerlijke sneer van Jack van Gelder ('volgende week van Hooijdonk, omdat Cees geel niet kan) (Geel zit volgende week bij Talpa :P) |
Cafe De Sport vond ik ook geen zak aan. Iedereen probeerde die avond grappig te zijn. De combi Humberto/Jack vond ik maar niks. Beter gaat Humberto het in zn eentje doen of met iemand die minder grappig probeert te zijn. Je merkt ook dat Jack een beetje probeert te teren op de manier van presenteren zoals hij dat deed tijdens "Kopspijkers".
Dat filmpje haalt het inderdaad bij lange na niet bij dat filmpje van de NOS. Dat was echt leuk gewoon. En de stem erbij was ook zeer prettig om naar te luisteren.
Hehe Jack zei voordat Studio Voetbal begon ook al zoiets van "Zodra we terug zijn na de reclame hebben we voetbal.... zonder onderbrekingen" 
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Talpa is gvd kut, non de ju. Ik word daar echt gek van. Eerst al die knake potten, dan nog die reclame, en al die RETARDS die gaan zeiken over het stadion in Groningen en wat ze wel niet vinden van dit en dat en zus. LEKKER BELANGRIJK, ik wil voetbal zien.....niets anders. Bah. |
Niks aan toe te voegen. Ronduit bagger wat ik heb gezien.
Zoals je al zei. WTF boeit mij die groningensupporters nou die gaan janken om een stadion. Gaat toch nergens over. Komt nog bij dat ik geen woord verstond van wat ze zeiden. Denken ze daar bij Talpa dat iedereen dat accent kan ontcijferen 
|