Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

הכל תלוי באיך המפקדים מנהלים את היחידות שלהם..
אצלי למשל הסגן אלוף שאחראי על לשלוח את החיילים להתנתקות (שזה כולה 4 חיילים מתוך 100 בערך) אמר שאם אחד מהם מוציא גימלים הוא יחזור הוא ילך לכלא..
ואתם יכולים להגיד שאפשר לכבול אותו על זה בלה בלה בלה..
שורה תחתונה היא שהוא יכול לעשות את זה אז עדיף לצאת ולגמור עם זה !

Old Post Aug-16-2005 19:22 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הכל תלוי באיך המפקדים מנהלים את היחידות שלהם..
אצלי למשל הסגן אלוף שאחראי על לשלוח את החיילים להתנתקות (שזה כולה 4 חיילים מתוך 100 בערך) אמר שאם אחד מהם מוציא גימלים הוא יחזור הוא ילך לכלא..
ואתם יכולים להגיד שאפשר לכבול אותו על זה בלה בלה בלה..
שורה תחתונה היא שהוא יכול לעשות את זה אז עדיף לצאת ולגמור עם זה !


שמע שמע
אותי ניסו לשלוח ועשיתי מלא בעיות
יש לי גם פטורים
וגם בעיות התנהגות
בגלל שאיחרתי למפקד שם בשעתיים וחצי המ"פ שם שלח מייל למפקד גף שלי שישפוט אותי
אז המפקד גף שלי אמר שאם אנלא יוצא הוא ישפוט אותי
והנה לא יצאתי ולא נשפטתי

שמע אם רוצים אצלכם לזיין תמפקד אז יזיינו אותו
זה שורה תחתונה

Old Post Aug-16-2005 19:40 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

אני ממש לא מרחם על המתנחלים שמפנים אותם!
אני מרחם על אלו שיכניסו להם פתאום לשכונה מאות דתיים מעצבנים
אישית אם היו מכניסים לי מתנחלים לשכונה אני בעצמי הייתי מתנתק ועובר דירה!

חחח...
סורי אבל אני שונא כל דבר שקשור לדת
ולא משנה איזו.

בקיצר מרחם על אלו שיקבלו אותם!
בעעעע...

למרות שאם חושבים על זה
הם מתאימים להיות קהל במסיבות השכונה באיזור השרון חחח...


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post Aug-16-2005 19:48  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני ממש לא מרחם על המתנחלים שמפנים אותם!
אני מרחם על אלו שיכניסו להם פתאום לשכונה מאות דתיים מעצבנים
אישית אם היו מכניסים לי מתנחלים לשכונה אני בעצמי הייתי מתנתק ועובר דירה!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Old Post Aug-16-2005 19:52 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

שחר אחי..
אתה צעיר בצבא בגלל זה אתה מדבר ככה...

אתה עוד לא מכיר את המשפט
"מי שמשתין על הצבא עושה לו כתם, אם הצבא משתין עליך אתה טובע"
(בערך משהו כזה)

ואני יכול להגיד לך מנסיון, כאחד שקבל את המפקדים שלו וגם הוציא הרבה גימלים בזמן השירות. שמפקדים יכולים לזיין אותך הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לזיין אותם.....!

Old Post Aug-18-2005 11:08 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

לפי התגובות שלכם אנחנו צריכים להתנתק מהמדינה להחזיר אותה לפלשתינים ולחזור לגלות

איזה עם יש לנו

אני יציג תגישה שלי בפשטות ובקצרה
אני בעד ההתנתקות אבל רק זמן יגיד אם היא מהלך נכון
הדבר שצריך לעשדות עכשיו זה להבין ולחזק את המתנחלים
לי לא יהיה אכפת בכלל אם יפנו את כל הבלוק שלי מפה ויהיו לי רק שכנים מתנחלים
אני גם לא אוהב דתות בכלל גיל
אבל אתה מסתכל על זה כאילו הדת עומדת מולך
אז סורפרייז! זה בן אדם
בדיוק כמוך
וכמוני
ובנתיים למעת מיעוטים בודדים קיצוניים אפשר להיות גאים בהם על הדרך שבה עוברת ההתנתקות הזו


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Last edited by Glenn-Holmes on Aug-18-2005 at 12:51

Old Post Aug-18-2005 12:40 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

בונה אתם רואים טלויזיה עכשיו?
זה נראה כמו סרט אקשן מטורף עם ברוס וויליס

תכלס אני בעד להרביץ לחיילים רק אם הם מ.צ'דיקים !!

Old Post Aug-18-2005 12:46 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אבל אתה מסתכל על זה כאילו הדת עומדת מולך
אז סורפרייז! זה בן אדם
בדיוק כמוך
וכמוני


מבחינתך הם קודם כל בני אדם..
מבחינתם, קודם כל הדת, אח"כ בני אדם...
כמה עצוב שזה נשמע, יהודי שקורא יהודי נאצי צריך להישאר שם בהתנחלויות ולהגן על עצמו, אם יש להם בושה לעשות את מה שהם עושים (וכל מה שאתה צריך זה לצפות 10 דקות בטלוויזיה, אתמול למשל ראו משפחה ששטפה לילדים שלהם את המוח ואמרה להם להסתובב עם ידיים מורמות וטלאים על החולצות ולבכות, היה גם את מקרה מייקל ג'קסון הישראלי וכו'...)...
שירקבו שם, שהערבים יבצעו בהם לינץ' מצידי...עם כזאת התנהגות אנחנו צריכים להתבייש שהם ישראלים ולא ההפך...

Old Post Aug-18-2005 13:38  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שחר אחי..
אתה צעיר בצבא בגלל זה אתה מדבר ככה...

אתה עוד לא מכיר את המשפט
"מי שמשתין על הצבא עושה לו כתם, אם הצבא משתין עליך אתה טובע"
(בערך משהו כזה)

ואני יכול להגיד לך מנסיון, כאחד שקבל את המפקדים שלו וגם הוציא הרבה גימלים בזמן השירות. שמפקדים יכולים לזיין אותך הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לזיין אותם.....!


הם לא יזיינו אותי כי הם יודעים שלא כדאי להם
תראה איפה שאני נמצא זה מקום של קבניסטים
המש"ק גף שלי חולה עלי
ואני מדבר מניסיון
כי בינתיים רק אני ועוד חייל יוצאים בשעה 1 בערך מהבסיס כל יום

הבעיה זה עם המפקד גף
שעושה תמיד בעיות לחיילים ואפילו המשק גף לא אוהב אותו
והבעיה של המפקד גף זה שלמשק גף יש יותר כח ממנו
כי המשק גף 27 שנה בבסיס
והוא כולה 3 חודש

המפקד גף יודע שאם הוא יעשה בעיות אני יכול להוציא לו גימלים רפואיים ונפשיים
יש לי גם אישור לא לעבוד בכלל בתפקיד כי יש לי פטור לכפכפים
אני יודע על דברים שהוא עושה והוא לא אמור לעשות (כמו לאיים על חיילים שלא יוציאו גימלים כי הוא ידפוק אותם)..ואם הוא יעשה טעות הוא יודע שאני ילך למפקד יחידה להלשין

והכי חשוב
ביום שקלטו אותי הוא קיבל תתיק שלי
הוא ראה שהיה לי תיק על תקיפה ועוד סיפור על דוד שלי שאיכשהו הגיע לי לתיק אישי (מי שקרא בעיתון על הפרשה בבינגו "כוכב" שדוד שלי אלי זריהן מנהל אותו..

לא יודע מה יהיה לו עם שאר החיילים אבל הוא יודע שאיתי הוא לא יעשה טעויות

Old Post Aug-18-2005 16:15 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-18-2005 19:16 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום



יש דברים בגו

בונה יעשיר כמה תקליטים אתה קונה !?

Old Post Aug-18-2005 20:02 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום


לא קשור אלימות
אף אחד לא אוהבתו למה הוא מתנהג לאנשים כמו לזונות
אלי הוא לא יתנהג ככה

Old Post Aug-18-2005 20:06 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPretty Hard Core track need an ID PLZ. [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCyriaque & Johan K - "Eternity" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:33.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!