|
| quote: | Originally posted by Bertn
Die verdediging van genk, das precies boter.
En Proto heeft het niet al te best gedaan in de goal |
Kben Brugge support in hart en nieren, maar kheb er moeite mee dat de media weer zo zwaar tilt aan Proto z'n 'blunders'. Voor mij is hij persoonlijk de beste keeper van de Belgische competitie. Iedereen maakt eens foutjes, maar zo'n drama is dat toch ook weer niet! Hij is trouwens ook nog jong. (nuja, zelfs oude rotte maken af en toe es grote fouten, remember Dewilde )
Trouwens, wat las ik in kleine letterjes in de krant. Nuño Gomez zou in Luik geweest zijn (zelfs voor sporttests). Geloof ik niets van. Zo'n sterspeler die naar Standaard zou verhuizen lol...
Gert, een vermindering van aantal ploegen in eerste is idd een goed idee. Hopelijk komt het er ooit van. Een Nederlands-Belgische competitie zou ook sweet zijn, maar kvrees dat de Nederlanders daar minder tevreden zouden mee zijn , dus dat zal nooit doorgaan denk ik.
Een fusie tussen bepaalde clubs zie ik ook (jammer genoeg ) niet gebeuren. Meestal door het feit dat de ploegen onderling meestal elkaar als grote concurrent zien, vooral dan als het op supporters aankomt.
Bon, FCB heeft dringend een spits nodig (een eens gene pruts, maar een deftige klasse spits die iets meer kan!) en dan maakt het misschien nog kans om kampioen te worden .