Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > N'a marre du partage en couille là...
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Pas grave pour le coup de tél , je dormais pas de toute façon

Old Post Sep-01-2005 15:42  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

joli thread... c'est vrai que ça partait en couille.
Bon allez revenons sur la joie et la bonne humeur et préparons nous pour cette rentrée qui s'annonce chargée...
vous aime tous, moi...

Old Post Sep-01-2005 16:16  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

allez moi aussi je partage les miennes...

Old Post Sep-01-2005 16:31 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

On pourra pas dire qu'on y a pas mis de l'intention en tout cas

Old Post Sep-01-2005 16:41  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003
Re: N'a marre du partage en couille là...

quote:
Originally posted by severnayaprods
Merde ca va pas conduire à une scission quand même?

Old Post Sep-01-2005 17:18  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005
Re: Re: N'a marre du partage en couille là...

quote:
Originally posted by JLP

TA-FR c'est devenu politique maintenant???

Old Post Sep-01-2005 17:40  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
tsssss
bien sur que non qu'il n'y aura pas scission, on est pas les

Old Post Sep-01-2005 18:12  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

ah bah oué, non quoi, pos de scission ... surtout que moi je débarque sur le forum pil poil le WE où ça part dans tous les sens ... v'la l'image que je vais me faire des TA-fr maintenant ...

(humour )

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Sep-01-2005 18:14  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by d&b
tsssss
bien sur que non qu'il n'y aura pas scission, on est pas les

Enorme !!! je crois que je vais ressortir le DVD collector ce soir ^^
Que de bon souvenir !!!

Old Post Sep-01-2005 18:18  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

je viens de faire une scission avec moi meme pour le coup...

Old Post Sep-01-2005 20:10  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Il n'y a pas lieu d'avoir de scission on a tous donné notre point de vue, point barre.

@benjamin : t'as pas trop mal...

Old Post Sep-02-2005 20:53  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Ce qui a été remis en cause, c'est l'orga et les mensonges. Des DJs et Clubber ont été déçu, même si on respecte l'idée du projet.

On parle de cette soirée, parce que c'était une soirée chez nous et que beaucoup d'entre nous essaye de trouver le pk de cette échec et pourquoi nous avoir caché tant de choses

Mais je ne penses pas qu'il s'agisse de pourrir l'ambiance TA.
Il faut juste attendre les réponses de l'interressé et voir ce qu'il nous raconte de beau (en espérant la vérité)

C'est aussi pour l'ambiance TA.

Certains DJs internationnaux sont peut-être déçu de ce qu'il s'est passé mais ca passera et ils reviendront, pas de panique là dessus.

Mais au final, on s'est bien fendu ce week end là. On a rencontré pleins de gens cool et des TA d'enfer

Et j'espère pouvoir dire un jour cette phrase ultime :
"J'adore quand un plan se déroule sans accroc". Les puristes reconnaitront

Mais j'aime l'initiative de ce post. Merci Severnayaprods

Last edited by FerryTayle on Sep-02-2005 at 21:11

Old Post Sep-02-2005 21:05  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > N'a marre du partage en couille là...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:02.

Forum Rules: