fick litet tips av Irish, eum, jag menar Johan Nilsson att jag skulle ta en titt på den här tråden och det var ju sannerligen längesen jag surfade TA-forum ska jag erkänna.
Ja det är jag som har mest inflytande i DJ-bokningen för Club AmnesiA men vi som håller i klubben brukar samlas o ha lite möte där vi beslutar om vilka vi vill ha. Denna terminen blev det lite "classics" på AmnesiA där vi, kanske lite fegt, kör säkra kort som har varit mycket uppskattade tidigare.
Dock är ju 16 december spelningen inte bokad än och ni är mer än välkomna att skicka in Demos till oss eller bara maila en presentation och en länk till en demo-mp3a till [email protected]
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
Sep-14-2005 12:35
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
någon som ska dit? förfest?
jag ska hjälpa en kompis att flytta så hänger lite på hur sliten jag känner mig efter det.
Sep-29-2005 20:55
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Ska dit, men det är seriepremiär (innebandy) imorgon för min del, så det blir en lugn kväll för min del...
___________________
man with no sig
Sep-30-2005 14:56
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth
quote:
Originally posted by reveal
Ska dit, men det är seriepremiär (innebandy) imorgon för min del, så det blir en lugn kväll för min del...
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
den här gången lovar jag att jag kommer, ingenting ska kunna stoppa mig!
Oct-26-2005 14:55
Enfero
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location:
Jag kaaanske drar dit. Få se om jag orkar gå en hel kilometer för att komma dit, har ont i fötterna
Oct-26-2005 15:04
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: Malmö, Sweden
jag kommer självklart, men det visste ni väl redan
kan inte missa en spelning av Johan Nilsson ju!
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
Oct-26-2005 15:09
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
jag dyker nog faktiskt också upp som det ser ut nu... var längesen man var där, men nu sammanfaller det med att jag är nere i skåne och det är ju dessutom nog riktigt bra musik som spelas...
nja det där kan jag inte hålla med om, eftersom jag har hand om DJ-bokandet, men jag kan bekräfta att vi har varit i kontakt med varandra och att jag har fått en promo mix av honom. Jag ska ta tag i decemberspelningen snarast så vi får spikat den. Men vem det blir kan jag inte säga än (eftersom det inte är bestämt).
___________________
...and on the 7th day, God created eXton