Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Star academy 2005
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by cozim
Gougueule est ton ami : http://staracademy.tf1.fr/staracademy/album/

C'est marrant, j'ai comme une envie de tous (et toutes) les baffer...

Old Post Sep-02-2005 23:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

Bah des djeunz à la recherche de celebrité ... aec des chambres tapissées de posters de leurs idoles je présume

Old Post Sep-02-2005 23:33  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by maxxyme

C'est marrant, j'ai comme une envie de tous (et toutes) les baffer...

ouias moi aussi... ca doit etre un effet d'optique...

Old Post Sep-03-2005 01:47  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Puttééé, c'est une idée ou ya une nana un brin protubérante (attend, j'vérifie si c'est comme ça que ca s'écrit......Checked (Punaise, c génial le truc de gougueule pour l'orthographe!). ELle vas se faire jarter au plus vite !! (triste réalité mallheureusement !)

Old Post Sep-03-2005 10:18  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Gameboy
Puttééé, c'est une idée ou ya une nana un brin protubérante (attend, j'vérifie si c'est comme ça que ca s'écrit......Checked (Punaise, c génial le truc de gougueule pour l'orthographe!). ELle vas se faire jarter au plus vite !! (triste réalité mallheureusement !)

c'est pour donner de la crédibilité à l'émission. Ils mettent qlq un d'un peu enrobé pour dire que le physique ne compte pas mais c'est déjà perdu d'avance pour elle....

Old Post Sep-03-2005 10:46  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by choukri
Il ressemble à PEZ

Pour cette vieille remarque , je n'écouterai point ton mix

Au final , je ne regarderai quand même pas , mais l'idée était bonne

Old Post Sep-03-2005 10:52  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Moi j'ai bien aimé les méduses tueuses de Thalassa

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Sep-03-2005 13:12  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Defcon_7
Moi j'ai bien aimé les méduses tueuses de Thalassa

+1! Faudrait leur en donner une à manger aux autres!
Une seule méduse de ce type pouvant tuer avec son poison plus de 70 personnes, ca leur travaillerait quelques peu les cordes vocales!

Old Post Sep-03-2005 13:43  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

moi j'ai regardé NCIS!
En zappant incongrument, je peux dire que la québecoise elle est bonne!

Old Post Sep-03-2005 16:27 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

vive les jambes de la belge

Retired cheese producer.

Old Post Sep-03-2005 17:04  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

et dire que j'ai failli sortir avec la toulousaine de koh lanta

Old Post Sep-03-2005 17:27  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cottcott44
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
et dire que j'ai failli sortir avec la toulousaine de koh lanta

Tu rigole j'espere

Tim Fishbeck - React
D Nox & Beckers - Jet Lag Slave
Johan Gielen - Physical Overdrive

Most awaited tune atm
The Digital Blonde - Synthology [Album]

Old Post Sep-03-2005 17:36  France
Click Here to See the Profile for cottcott44 Click here to Send cottcott44 a Private Message Add cottcott44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Star academy 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown awesome track #1 [2013] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackiio - "At The End" (Michael Woods Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: