Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] rentrée des classes
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Je rentre le 6 septembre à l'université du Québec à Montréal !!!!

Old Post Sep-03-2005 17:54  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Moi, j'en ai fini avec l'école

Old Post Sep-03-2005 18:50  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shanoir
tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by oxy
Moi, j'en ai fini avec l'école

Moi aussi

Trance not just music - It's a state of mind..

Old Post Sep-04-2005 08:19  France
Click Here to See the Profile for Shanoir Click here to Send Shanoir a Private Message Visit Shanoir's homepage! Add Shanoir to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by d-miurge
j'ai 18 ans (enfin le 25 de ce mois-ci), et c'est un truc qui fait de la maternelle à la prépa, et moi je rentre en prépa...

good luck mon gars !!! tu verras c'est pas si terrible que ça...
En quelle filiere tu rentres?

Ben pour ma part après mon stage à l'étranger (je rentre le 15 sept), j'ai une petite semaine de vacance et j'attaque ma troisième année (école d'ingé) le 26 octobre... bref j'ai encore un peu le temps

Old Post Sep-04-2005 15:24  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by kalix
good luck mon gars !!! tu verras c'est pas si terrible que ça...
En quelle filiere tu rentres?

Ben pour ma part après mon stage à l'étranger (je rentre le 15 sept), j'ai une petite semaine de vacance et j'attaque ma troisième année (école d'ingé) le 26 octobre... bref j'ai encore un peu le temps

oué je suis le seul qui rentre en prépa de mes potes qui stresse pas... Je rentre en prépa "HEC" voie économique!

Old Post Sep-04-2005 15:30 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

J'ai rattaqué hier matin, enfin juste pour avoir mon emploi du temps et entendre la profiseur dire qu'avec le plan vigipirate, faudra montrer patte blanche et que il y aura qu'une seul et même entrée et sortie dans le lycée

Old Post Sep-04-2005 15:33  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by The Corry
J'ai rattaqué hier matin, enfin juste pour avoir mon emploi du temps et entendre la profiseur dire qu'avec le plan vigipirate, faudra montrer patte blanche et que il y aura qu'une seul et même entrée et sortie dans le lycée

et les voitures piégées entrent par où?

Old Post Sep-04-2005 15:34 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

a ben moi ca sera pour lundi matin

je pourrai plus venir voir les ta en semaine nonnnnnnnnnnnnnn .........

pour cause de pas de net a l'appart ou je serai

vivement le weekend

Old Post Sep-04-2005 15:40  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

quote:
Originally posted by d-miurge
et les voitures piégées entrent par où?

Maintenant dès qu'il va y avoir un sac dans un coin, ils vont faire venir les démineurs ^^ Ca ferra un peu d'animation

Old Post Sep-04-2005 15:50  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

quote:
Maintenant dès qu'il va y avoir un sac dans un coin, ils vont faire venir les démineurs ^^ Ca ferra un peu d'animation

ils vont avoir du boulot
et vous serez pas souvent en classe

Old Post Sep-04-2005 16:45  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

quote:
Originally posted by djsunn
ils vont avoir du boulot
et vous serez pas souvent en classe

La Classe !!! ^^

Sinon ils ont aussi enlévé les distributeurs de merdouilles. Bonne idée je trouve, mais s'ils touchent à la machine à café

Old Post Sep-04-2005 16:56  France
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:

Sinon ils ont aussi enlévé les distributeurs de merdouilles. Bonne idée je trouve

Oui et non, ils devraient laisser l'accès aux maigres et interdire aux personnes en surpoids

Old Post Sep-04-2005 17:54 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] rentrée des classes
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery creat track. Help me to recognize author. [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPetibonum - "Once Upon A Time" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:24.

Forum Rules: