Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


טוב דבר ראשון מבוגרים לא אוהבים את זה כי באמת יש בום בום ורעש של תופים...זה לא אומר שהם אוהבים רוק כבד...וקוראים לזה בלק אנד דקר!
אגב אני נורא מופתע ממך יובל
we will survive זה ממש לא הארד טראנס
בכלל בכלליות ווארפ עושים טכנו ,השיר זה אסיד... אם כבר היית אומר טכנו


טוב אחי..
תודה שתיקנת אותי...
אני ישתמש בזה "בעתיד".. לא יוצא לי הרבה לשמוע ווארפ ברדרס.. לא ממש אוהב אותם

Old Post Dec-18-2001 16:54 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

מממ אני יכול לרשום ספרים על הנושא הזה...
לצערי בתיכון בו אני לומד יש פוווווווול פריקים.. הרבה אוהבים זמרים כמו אביב גפן, שהוא אחד האנשים שאני הכי לא סובל בארץ שלנו! אני פשוט לא מבין איך אנשים נהנים כשהם שומעים את השירים שלו, הרבה שאוהבים אותו אפילו יגידו שהם לא אוהבים את המוזיקה אלא את המילים של השירים שלו.. שלדעתי זה הדבר המפגר ביותר שאפשר לעשות..מוזיקה צריך לשמוע בשביל להנות ,לא בשביל פשוט "לזכור את המילים בע"פ ולהבין אותם"..בשביל זה יש את שיעורי ספרות

אני נתקל בהרבה הערות כמו "למה אתה שומע מוזיקה בלי מילים??" ו"זאת מוזיקה של ציפצופים" וכו' וכו'...
האמת היא שמה שממש הרס את המוניטין של טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל היה הטראקים נצחונות של אייל ברקן..הם גרמו למלא אנשים באמת לחשוב שטראנס זאת מוזיקה פשוטה של ערסים..וחבל שהשמיעו את הטראקים האלו כל כך הרבה במסיבות, זה רק גרם למלא אנשים להסגר ולא לנסות לשמוע את האמנים האחרים..
וזה באמת מה שקורה היום - את אייל ברקן החליפו טראקים פשוטים אחרים כמו:
we will survive
ו
back to earth..

חבל שמשמיעים אותם כל כך הרבה ולא משמיעים את הדברים האיכותיים..
פעם אחת כשחבר היה אצלי,שבחיים לא ישמע מוזיקה בלי פיזמון חוזר, ושמע את פור אן אנג'ל של פול ואן דייק הוא התלהב והתחיל לזמזם את זה..והוא תמיד אמר לי כמה הוא שונא את המוזיקה הזאת..עובדה כשהוא שמע משהו איכותי הוא אהב את זה..כי זאת מוזיקה פשוט יפה ואין מה לעשות
אז אם יש לכם חברים שלא יודעים להנות ממוזיקה..תשמיעו להם איזה אפליפטינג רגוע כזה, משהו בסיגנון של
solid sessions - janeiro

Old Post Dec-18-2001 17:13 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

טוב תראו... תשמעו.... ותשמעו עוד קצת...

אני אישית, לא התעסקתי במוזיקה ב-כ-ל-ל עד איזה כיתה ו' כשכולם התחילו לדבר על הבקסטריט בויז וכל זה... אז פתחתי אמ טי וי והתחלתי לשמוע... ומאז התמכרתי

בגלל כל הערסים וואנה-ביז בביה"ס שלי, שהתלהבו מאייל ברקן ובניו (אח שלו בעצם ) וידעו שיש לי קטע עם אינטרנט אמרו לי תוריד... ובאותו זמן גם קניתי ריו 300... האמפי 3 פלייר הראשון נדמה לי.
אז שמתי אייל ברקן וכל מיני על הריו (גם ככה לא היה שם הרבה מקום ) ושמעתי... אבל בשלב מסויים נמאס לי אז חיפשתי את המילה טראנס באינטרנט ומצאתי המוווווון דברים... לאט לאט "התדרדרתי" (וטוב שכך) לטראנס אירופאי בזכות הפסקול של מורטל קומבט 2 שהיה בו את
Scooter - Fire (משלב גיטרות חשמליות, מקצב טוב, ושיר נחמד)
שגרם לי להוריד עוד טראקים של סקוטר הגדולים, ולהוריד עוד בסגנון
happy hardcore
וטראנס ווקאלי...
בכיתה ט' טסתי פעם ראשונה לחו"ל (לונדון) וקניתי שם כל מיני מזכרות שביניהן היה תליון פנטגרם (קשור ל"פריקים" מי שלא יודע) שדרכו נהיתי פחות או יותר פריק, ועד היום אני שומע גם טראקים איכותיים (וגם רוצה לתקלט בעתיד המאוד קרוב) וגם מטאל למיניהם/רוק כבד/רוק שנות ה-80 (לא יודע למה אבל אני פשוט אוהב את זה).

לא יודע למה, אבל זה פשוט נותן לי את אותו סיפוק של לשמוע טראנס איכותי.
אבל בדרך כלל לפי המצברוח אני שומע מה שבא לי.

הפליי ליסט שלי משלב דיסקים של
Children of Bodom & Sonata Arctica
וטראנסים איכותיים.
אני פשוט אוהב את שני העולמות ואני שם זין על מי שיש לו משהו להגיד על זה.


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Dec-18-2001 18:38  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

אחי, אם אני לא טועה כבר כתבנו ספר בנושא...
למי שלא זוכר, מכיר, שמע על הפוסט העצום שהיה פה שהתוכונו על הנושא וחרשנו עליו מכל הכיוונים...

בעיה גדולה גם בנוסף לסגירות של ה"עם" היא למשל הזמנות לדיסקוטקים, מישהו בא רואה כתוב על ההזמנה די,גי טומאס, ולייד זה רשום האוס, אוטומטית הכול אצלו שהוא שומע מטומאס הופך להואס...


___________________

Old Post Dec-18-2001 18:42  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אחי, אם אני לא טועה כבר כתבנו ספר בנושא...
למי שלא זוכר, מכיר, שמע על הפוסט העצום שהיה פה שהתוכונו על הנושא וחרשנו עליו מכל הכיוונים...

בעיה גדולה גם בנוסף לסגירות של ה"עם" היא למשל הזמנות לדיסקוטקים, מישהו בא רואה כתוב על ההזמנה די,גי טומאס, ולייד זה רשום האוס, אוטומטית הכול אצלו שהוא שומע מטומאס הופך להואס...



חחחחח
אחי... יצא לך אותו פוסט 3 פעמים

בקשר להזמנות של הדיסקוטקים...
אם האלה שלא מבינים רואים שם שהם מכירים כמו נגיד רוברט גיטלמן אז הם יתפסו מהמסיבה יותר
אם הם רואים סתם שמות של די ג'יים שהם לא מכירים הם ישימו זין
Dj Thomas
מתקלט
Club Trance
לא??


___________________
.

Old Post Dec-18-2001 21:37 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחח
אחי... יצא לך אותו פוסט 3 פעמים

בקשר להזמנות של הדיסקוטקים...
אם האלה שלא מבינים רואים שם שהם מכירים כמו נגיד רוברט גיטלמן אז הם יתפסו מהמסיבה יותר
אם הם רואים סתם שמות של די ג'יים שהם לא מכירים הם ישימו זין
Dj Thomas
מתקלט
Club Trance
לא??


אני יודע אחי, האינטרנט דפוק...
טומס מנגן קלאבטראנס כן...


___________________

Old Post Dec-19-2001 11:12  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני יודע אחי, האינטרנט דפוק...
טומס מנגן קלאבטראנס כן...


חחחחחח
אני ראיתי פעם שהיה כתוב

Dj Tomas - דאנס, פופ
חחחחחח
לא הבנתי..

Old Post Dec-19-2001 12:43 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by warpedd_
חחח
כבר שמעתי את הויכוח הזה הרבה פעמים
וכל מה שאני שומע שרוקיסט מדבר על מוזיקה אלקטרונית זה
"זה סתם בום בום בום"
ומצד שני אתה יכול להגיד שרוק של רק מטאל וזה רק צרחות ודכאונות

אז פשוט אני כבר לא מדבר עם אנשים כאלה

ואם כבר הזכרת כאלה שלא מבינים במוזיקה אלקטרונית
כבר שמעתי שפול ון דייק מנגן רק דאנס
אבל זה לא לט'רד הזה


מי שאמר את זה אני לא חושב שמגיע בכלל להסתכל על הפרצוף שלו
פול ואן דייק זה קלאב טראנס מעולה
תקשיבו לדיסק החדש הכפול שלו
The Politics Of Dancing
שדרך אגב קניתי אותו אתמול והוא פשוט דיסק לא יאומן.
ותגידו לי אם זה לא קלאב טראנס

ואם מישהו פה חושב שזה דאנס
הוא כנראה נמצא בפורום הלא נכון


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Dec-19-2001 12:52  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by Scorchio


מי שאמר את זה אני לא חושב שמגיע בכלל להסתכל על הפרצוף שלו
פול ואן דייק זה קלאב טראנס מעולה
תקשיבו לדיסק החדש הכפול שלו
The Politics Of Dancing
שדרך אגב קניתי אותו אתמול והוא פשוט דיסק לא יאומן.
ותגידו לי אם זה לא קלאב טראנס

ואם מישהו פה חושב שזה דאנס
הוא כנראה נמצא בפורום הלא נכון


חחחח
שמח לשמוע שקנית את זה אחי
גם אני קניתי את זה באילת לפני איזה חודש...
אני לא בטוח שהדיסק קלאב טראנס.. כאילו יש בו המון אפליפטינג... אבל יש גם קצת פרוגרסיב
אין ספק שהדיסק פשוט פצצה

Old Post Dec-19-2001 14:01 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

במסיבה שהייתי בחנוכה
Dj Thomas
היה שם
אתה פשוט שומע שהוא מתקלט קלאב טראנס
אבל למי שלאמבין את זה משמיעה יכול היה לקרוא בהזמנה שליד השם שלו כתוב את זה שהוא מתקלט קלאב טראנס


___________________
.

Old Post Dec-19-2001 15:42 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

קשה לי מאוד להגיד שפול ואן דייק מנגן קלאב טראנס, במושגים של אנשים פשוטים, אפשר להגיד שהו מנגן קלאב, בתוך קטגוריית טראנס, וכמו שיובל אמר גם פרוגרסיב, אפליפטינג הייתי פחות אומר למה אני חושב שזה יותר לכיוון דיפ, צ'ילאוט כזה...


___________________

Old Post Dec-19-2001 16:21  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אישית אני מעדיפ במסיבה טכנו מטראנס...

בגלל זה אני לא משהו אוהב אותו כי הוא לא שם או קצת אני כבר לא זוכר טכנו

אבל לשלב בין טכנו לאפליפטינד זה טוב (פולס דרייבר )


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-19-2001 16:33 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this bangin' song please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Tank - Eugina (DJ Tiesto Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!