Shit, jag visste inte att dom hade plockat bort coola karaktärer.. Men de kanske var tvungna. Hur lång är filmen?
Jag har inte läst boken på 7 år. Tänkte göra det tills filmen hade premiär, men har inte gjort det..
Dec-20-2001 14:11
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
den är 3 timmar lång
Dec-20-2001 14:55
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
nejnej bombadill e nån konstig hippie som inte alls hör hemma i midgård.. vilka andra konstiga bifigurer tänker du på? finns iaf ingen som hör hemma så lite som tompa
Dec-21-2001 02:12
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Jaja nu verkar det som att jag måste på bio igen!
Dec-21-2001 08:01
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
såg den idag tillsammans med mina syskon. alltså jag är mållös. Detta var de absolut bästa 3 timmarna jag upplevt i en biosalong. Sjukt bra från första början till slutet (än är det inte slut!).
Man verkligen känner närvaron när ringbrödraskapet blir attackerade av det stora trollet i Morias gruvor. Gåshuden har fortfarande inte lagt sig. Efteråt hade jag bara ett stort leende på läpparna. Mina syskon var övverens. Vi var alla saliga
Behövs inga argument faktiskt, se den bara. Så enkelt är det.
På Juldagen Ravesquad?? Så pass...jag med, på Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =)
Du då? Var ska du se den?
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Dec-22-2001 20:37
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Som sagt så är man nere i Malmö nu, ska se den på filmstaden
här. Hoppas dom inte har textat den på skånska bara Ok man kanske inte ska ha för höga förväntningar men alla utom en nu som jag har kommit i kontakt med gilla den som balle fan.
*hmm varför skrev jag med ett köns ord där*