Dit kun je zien door onderaan een post van jezelf 'profile' aan te klikken. Dan kom je dus bij je eigen info waar ook je hoeveelheid posts te zien is. Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!
Greetz RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-21-2001 10:25
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
En jij bent al supreme tranceaddict dus zal wel nie anders kunnen
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Dec-21-2001 10:30
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!
Het KON handiger
Dec-21-2001 11:26
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Het KON handiger
idd.. tot een aantal mensen (neu nie van hier ofzow)
hun postcount interessanter vonden dan wat ze poste.. beetje jammer
zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...
Dec-21-2001 11:59
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by Marco Harleman zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...
HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero
Dec-21-2001 13:57
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
quote:
Originally posted by Akira
HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero
lol lol idd.. soms wast wel iets "te".. en ja dat was wel hier..
akira morguh marco V right?
k was gisteravond trouwes in amsterdam.. en zag gewoon in best veel tenten starlight flyers liggen
kome ook weer vette feesten waar jean draait by the weej..
Ik ga ook misschien naar Marco V. Ik ben iig in Arnhem morgen. Denk eerder dat we naar Club <> gaan, omdat we Marco nu al 3x in korte tijd hebbe gezien en Spider Willem en Cor Fijneman daar draaien wat zeker niet slecht is
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..