Originally posted by Sh!fty
Kdenk dak voor dak nog verder ga prulle me Fruity loops eerst ne keer het producersjargon ga probere te ontcijfere
je kunt niet verwachten dat je na een paar weken al een professionele track kunt maken, hé. dat duurt toch wel een aantal jaartjes..
Sep-17-2005 18:39
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
^Den deej 010 is daar wel ingeslaagd
Maar idd, kverwacht da ook nie, maja als ge andere mense nie lastig durft te valle dan zult ge ook nix bijlere
Dus als een van de dage nen ambetante noob u lastig valt op msn zal ik da wsl zijn
Sep-17-2005 18:56
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Ik zou dat allemaal ook graag eens proberen, probleem is dat ik niet eens weet met welke software te beginnen...
En je moet er inderdaad tijd voor hebben, misschien wacht ik beter tot volgende grote vakantie...
Sep-17-2005 19:03
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
probeert eerst wa demo'kes, da software kost soms wel wa ge in 1 maand verdient.
k Denk da Fruity loops het enige is waar ne (normale) mens aan uit kan int begin, maar de instrumente zijn slecht ... zo slecht ...
ik wil wete waar ge die extra packages haalt
Sep-17-2005 19:14
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Sh!fty
ik wil wete waar ge die extra packages haalt
Bedoel je VSTi's ?
Sep-17-2005 19:49
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Pumaz
Weer een paar n00bs hier
Zeg pro, vertel me eens waar het knopje zit in CuBase waarmee ik de fequency van me project (of een audio track), kan veranderen... Ik kon t nie vinden gister
Sep-17-2005 20:42
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Ik weet het ni van buiten en ik heb Cubase niet op deze pc, sorry
Sep-17-2005 20:46
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Naja, ik zoek nog wel even verder dan hehe Thx anyway
Sep-17-2005 20:50
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Nogmaals, geduld is echt een deugd op dat gebied. Mensen willen maar direct professionele tracks kunnen maken en uitbrengen, eigenlijk is muziek daar niet om te doen me dunkt.
Ik gebruik al jaren FL Studio en kheb nog nooit te klagen gehad over geluidskwaliteit... Het kost bovendien ook STUKKEN minder dan een goede versie van Cubase of Logic waar je iets mee kan aanvangen. Gij zelf maakt de sounds, het programma maakt da ni voor u he
Ik zou zeker eens wat VST instruments uitproberen om je arsenaal van sounds uit te breiden. Enkele die ik gebruik zijn:
Originally posted by TOR
je kunt niet verwachten dat je na een paar weken al een professionele track kunt maken, hé. dat duurt toch wel een aantal jaartjes..
Idd, bij mij heeft het 10 jaar geduurd.
L.
Sep-19-2005 09:50
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
10 en nog liggen prutsen ;-)
Sep-19-2005 10:31
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote: