|
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste...
Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit. |
Dat maakt toch niets uit als er iemand niet op komt dagen?
Als er nou 30 man zich aanmeldt. En er komen er rond de 15 a 20 opdagen. Dan is dat toch ruim genoeg voor een zeer geslaagde dag??
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
|