|
|
|
|
 |
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003
|
|
|
Ik denk eerlijkgezegd dat het show-element iets specifieks is voor de trance-scene. Om eerlijk te zijn vind ik een trance feest pas goed als er naast goeie muziek een leuk decor is, goeie belichting (lasers, movingheads, whatever), rook, en spectakel. Als ge daartegen technofeestjes zet, lijkt me dat allemaal veel minimalistischer... Enkel muziek, wat lichten, en EVENTUEEL een laser...
Ik denk dat het gewoon iets is wat er (omwille van ID&T bvb) zo hard is ingebakken bij het trance publiek, dat velen niet meer zonder kunnen. Ik denk dat de mainstream (lees: niet die-hard) trancers maar voor 65% voor de muziek komen ofzo. Ze willen gewoon te graag nen DJ zien springen en geven, met wat lasers enzo op de achtergrond...
|
|
Sep-22-2005 22:09
|
|
|
 |
 |
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik denk eerlijkgezegd dat het show-element iets specifieks is voor de trance-scene. Om eerlijk te zijn vind ik een trance feest pas goed als er naast goeie muziek een leuk decor is, goeie belichting (lasers, movingheads, whatever), rook, en spectakel. Als ge daartegen technofeestjes zet, lijkt me dat allemaal veel minimalistischer... Enkel muziek, wat lichten, en EVENTUEEL een laser...
Ik denk dat het gewoon iets is wat er (omwille van ID&T bvb) zo hard is ingebakken bij het trance publiek, dat velen niet meer zonder kunnen. Ik denk dat de mainstream (lees: niet die-hard) trancers maar voor 65% voor de muziek komen ofzo. Ze willen gewoon te graag nen DJ zien springen en geven, met wat lasers enzo op de achtergrond... |
Da denk ik er ook van. Waarom gaat ge in eerste instantie naar van die Trance-feestjes. Anders kunt ge gewoon een cd'ke afspelen ook hè. Das ook de kracht van de festivals imo (Live zien, ambiance, muziek, spektakel + een groepje alles zien geven).
Als ik nen dj zie, die daar echt tegen zijn goesting staat heb ik iets van "hij heeft geen respect voor zijn publiek". Je betaalt ten slotte een prijs voor het geheel. Dj's zijn ook artiesten imo, dus daar hoort show bij ook.
Tes ma mijn gedacht hè...
|
|
Sep-23-2005 10:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:03.
Forum Rules: