Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Interactie
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Ff samenvatten:

De muziek blijft de hoofdzaak. Je kan perfect een schitterende nacht hebben zonder de dj te zien. DJ's die zichtbaar genieten van hun muziek geven mij dan toch wel nog een beter gevoel. Armin vind ik hier een zeer goed voorbeeld van.

Old Post Sep-22-2005 19:46  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

vroeger toen ik nog om handtekeningen vroeg en toen ik nog een serieuze noob was, vond ik dat wel belangrijk. (omg Ik zie den armijn voor den eerste keer)
nu minder eigenlijk, tis wel eens leuk dat ge staat te flippen en dat ge de dj ineens mee ziet bewegen ofzow, maar dat is niet echt een hoofdzaak.
een saaie plant zoals sasha is ook niet echt fijn(cafe d'anvers setje) al hoewel hij zen momenten heeft (naast mike op tomorrowland )

dat van tiesto moet ge ook wel een beetje verstaan denk ik, ik peins dat het wel een uitbundige kerel is. maar als ge een heel stadion of whatever ziet omhoog springen... ik zou ook in men broek kakken als ik zoiets zag (om het zo mooi uit te drukken)+ dan nog is het feit dat een hoop jonnies en breezersletjes constant zitten te roepen:
OMG teh tijs 1!1!1!1!1!1!, of tijsieeeeee of tijs I wanna have your babbies, kunt ge moeilijk blijf staan kijken gelijk een koe een trein ziet passeren.

Old Post Sep-22-2005 20:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Ik denk eerlijkgezegd dat het show-element iets specifieks is voor de trance-scene. Om eerlijk te zijn vind ik een trance feest pas goed als er naast goeie muziek een leuk decor is, goeie belichting (lasers, movingheads, whatever), rook, en spectakel. Als ge daartegen technofeestjes zet, lijkt me dat allemaal veel minimalistischer... Enkel muziek, wat lichten, en EVENTUEEL een laser...

Ik denk dat het gewoon iets is wat er (omwille van ID&T bvb) zo hard is ingebakken bij het trance publiek, dat velen niet meer zonder kunnen. Ik denk dat de mainstream (lees: niet die-hard) trancers maar voor 65% voor de muziek komen ofzo. Ze willen gewoon te graag nen DJ zien springen en geven, met wat lasers enzo op de achtergrond...

Old Post Sep-22-2005 22:09 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik denk eerlijkgezegd dat het show-element iets specifieks is voor de trance-scene. Om eerlijk te zijn vind ik een trance feest pas goed als er naast goeie muziek een leuk decor is, goeie belichting (lasers, movingheads, whatever), rook, en spectakel. Als ge daartegen technofeestjes zet, lijkt me dat allemaal veel minimalistischer... Enkel muziek, wat lichten, en EVENTUEEL een laser...

Ik denk dat het gewoon iets is wat er (omwille van ID&T bvb) zo hard is ingebakken bij het trance publiek, dat velen niet meer zonder kunnen. Ik denk dat de mainstream (lees: niet die-hard) trancers maar voor 65% voor de muziek komen ofzo. Ze willen gewoon te graag nen DJ zien springen en geven, met wat lasers enzo op de achtergrond...

Da denk ik er ook van. Waarom gaat ge in eerste instantie naar van die Trance-feestjes. Anders kunt ge gewoon een cd'ke afspelen ook hè. Das ook de kracht van de festivals imo (Live zien, ambiance, muziek, spektakel + een groepje alles zien geven).

Als ik nen dj zie, die daar echt tegen zijn goesting staat heb ik iets van "hij heeft geen respect voor zijn publiek". Je betaalt ten slotte een prijs voor het geheel. Dj's zijn ook artiesten imo, dus daar hoort show bij ook.

Tes ma mijn gedacht hè...

Old Post Sep-23-2005 10:02  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Even kort reagerend op de post van Jasper mbt Tiesto...

Ik zou t nou niet echt een showbeest noemen, heb namelijk altijd de indruk dattie vrij bescheiden en een tikkeltje verlegen is. Ik denk wel, dat hij een van de eersten is geweest die bewust met die interactie tussen DJ en publiek om gingen. Wat dat betreft heeft het meer weg van een media training die hij gehad heeft. Hij kan er vrij goed mee om gaan.

Andere DJ's oversrijven het soms, en dat vind ik vervelend. (Ik noem een DJ Nostra , maar dat is een uiterste). Mits goed uigevoed denk ik dat je de interactie zeer goed kan benutten, maar je kan t ook verneuken, en dan had je er beter maar helemaal niet aan kunnen beginnen.

Old Post Sep-23-2005 18:46 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
PS, het minimalistische aan een technofeest is OOK een showelement Daar doen mensen ook hun best om de juiste sfeer te creeren..

Old Post Sep-23-2005 18:49 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by eieregooie

Ik zou t nou niet echt een showbeest noemen, heb namelijk altijd de indruk dattie vrij bescheiden en een tikkeltje verlegen is.

idd, tijdens een interview dit jaar met Judge Jules (op gatecrasher datch ik)had ie gewoon niets te zeggen behalve: "i'm not really a talking dj"

Old Post Sep-23-2005 18:52  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Interactie
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID nr 4 day 2 Tiesto In Concert 2004 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBK & Dave Randall - "Ascension" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:03.

Forum Rules: