quote:Originally posted by Nastra Azzurro What The....????????? Ppk is goed???? Wat is er gebeurt hiero sinds ik weg ben geweest, Ressurection is de slegste nummer ooit man... Het is een zeer slechte 'attempt' van een trance track..en die choon is geripped van een klassiek numma Ppk is al super commercieel in engeland en word in de cheesiest clubs all weken gedraaid.... egt jammer.. sorry jongens dat was mijn mening Nastra has spoken!
naar mijn gevoel was PPK al een week of 4 commercieel, iedereen kent het nummer duzzzz...
ow commercieel.... oooww gaan we zo beginne is toch leuk zon groepie Russiesche cowboys die een beetje space-geluiden lope te make ? met hun ge piep-piep-piep enzo word et een space-feesie (space drank, space ceek woeiii
quote:Originally posted by Dj Alpha naar mijn gevoel was PPK al een week of 4 commercieel, iedereen kent het nummer duzzzz... Wies PPK ? Peter-Piet Kijlstra ?
___________________ If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth