Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > une ptite histoire...
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

non non juste le studio mais aussi cuisine et salle à manger!!!

Old Post Sep-28-2005 16:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

y'a vraiment des pourris parout meme dans le monde de la musique.. que des requins, c a se demander..

Je suis en tout cas tres heureux que tu t'en sois sortit, ca nous montre ausse que meme qd tout va mal.. y'a toujours un moyen.
C vrai que le destin peut y etre pour kelke chose, mais je crois aussi
que rien n'arrive par hasard.

Respect to lolo

Old Post Sep-28-2005 17:11  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Merci pour le temoignage

Old Post Sep-28-2005 17:41  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ladyblue
tranceaddict

Registered: Aug 2004
Re: une ptite histoire...

quote:
Originally posted by Lolo
PS chouchou, merci de m'avoir aidé pendant ces années. Tu peux pas savoir à quel point JE T'AIME!

Chouchou... C'était tout naturel pour moi... Pas réfléchi... Je t'aime, c'est tout. Avec ou sans soucis. Avec ou sans sous. Avec ou sans studio. Avec ou sans appart. Avec ou sans kilos. Je t'aime. Point. Avec toi. Toujours. Je t'aime...

PS: "Pour le meilleur et pour le pire", c'est pas pour rien, hein? ;-) JE T'AIME!!!

Old Post Sep-28-2005 18:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Ladyblue Click here to Send Ladyblue a Private Message Add Ladyblue to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Ladyblue
Avec ou sans kilos. Je t'aime. Point.

genre le message semisubliminal

Old Post Sep-28-2005 18:06  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Lolo
non non juste le studio mais aussi cuisine et salle à manger!!!

C'était quand même la classe ce nvx batiment, bien mieux que celui d'en face la journée d'inauguration est mémorable

Mais ce n'était pas anciennement une bijouterie aux parents de Fly ces new locaux??

En tous cas bravo à vous deux, ça n'a pas dû être facile. Mais l'important c'est de combattre et de s'en sortir, et pour ça j'ai de l'expérience en la matière...

Ne change pas mon gars, ça fait du bien de te lire!!! Thx

Old Post Sep-28-2005 19:34  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vas
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

Merci de nous avoir fait partager le témoignage Laurent Sinon lol pour le message subliminal ;p

Old Post Sep-28-2005 19:37  Greece
Click Here to See the Profile for Vas Click here to Send Vas a Private Message Add Vas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ladyblue
tranceaddict

Ya pas de message subliminal... Juste 40 kg de différence...

Lolo novembre 2001

Le même, il y a 3 semaines...

A vous de voir...

Old Post Sep-28-2005 20:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Ladyblue Click here to Send Ladyblue a Private Message Add Ladyblue to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ladyblue
tranceaddict

Et encore, c'est pas les photos les plus flagrantes...

Old Post Sep-28-2005 20:25  Belgium
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
on se rend pas bien compte, c'est pas le meme tshirt ni le meme angle de vue, et il ne fait pas de grimace sur la 2

bon allez restons sérieux revenons à nos moutons

Old Post Sep-28-2005 20:34  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

*justement pour vous mettre au courant que j'ai lis tout*. C'est possible que j'ajouterai un peu de commentaire plus tard (demain), mais pour le moment je ne sais pas quoi dire autre que GO!

edit
Ladyblue, soignez-le bien svp, j'ai besoin de sa musique.

Old Post Sep-28-2005 21:31  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Carrément le régime de fou mental:

Moi j'essaye de faire le contraire, je me gave de crasses, mais ça marche pas ...

ps: on dirait que tu as 16 ans

Old Post Sep-28-2005 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > une ptite histoire...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this plz [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Frankie Jones - Let the beat control your body [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:32.

Forum Rules: