 |
|
|
|
 |
DjChook
Ancient TranceAddict

Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
|
|
|
יו איזה זיוני שכל אני בשוק!
אז ככה:
אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !
עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם
מה אתם משווים ?!?!?!?!!
איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה
עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.
בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...
וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...
אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...
אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...
ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה
אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP
___________________
Never again.
|
|
Dec-23-2001 14:54
|
|
|
 |
 |
m0sh
Ibiza 05'

Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjChook
יו איזה זיוני שכל אני בשוק!
אז ככה:
אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !
עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם
מה אתם משווים ?!?!?!?!!
איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה
עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.
בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...
וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...
אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...
אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...
ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה
אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP |
מי שמזיין את השכל זה אתה.... בלי לפגוע בך יש כל מיני סוגים של כבלים ואי די סל אל...
אם אתה לא מבין למה כבלים יהיה יותר זול אז עכשיו תבין שלאי די אס אל אתה משלם לספק אינטרנט וגם על הקוו טלפון...
אתה תלוי על בזק המסריחים האלה זה בכלל לא יציב .
כבלים אולי פועלים על מקס יותר נמוך אבל זה ממש לא קשור כי אי אפשר להגיע למהריות האלו...
כבלים מעלה יותר מהר ועוד הרבה דברים טובים...
הכבלים עובדים על חוטי כבלים מן הסתם... ואי די אס אל על חוטי טלפון!
שעושים המון בעיות ,זאת הבעיה המרכזית של בזק אם,בשביל להתחיל לראות כאן מהירוית הם צריכים להחליף את החוטי בחוטי אופטים...שהם לא רוצים כי זה עולה להן המון כסף וזה לא שווה להם כי אין הרבה מחוברים...
ברגע שהחוטים יהיו אופטים,המצב יהיה הרבה יותר טוב...
אין תשתית לדברים האלה בארץ...תחשבו שאי די אס אל לפני 5 שנים בארה"ב היה יותר מהר...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!
|
|
Dec-23-2001 16:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:06.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|