Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

quote:
Originally posted by s0undw4v3
הכבלים הוכיחו את עצמם באמריקה ובעוד הרבה ארצות בעולם...
אני מקווה שזה יגיע לכאן סוף סוף, אבל בינתיים ה-
ADSL
בארץ, הוכיח להרבה אנשים שהוא פשוט חרא.
יש אולי ארצות שכלפיהן יש חיבור מהיר, אבל זה לא תמידי, וזה לא לגבי שני הכיוונים - האפסטרים הוא כמו של איי אס די אן, והדאונסטרים נע בין 1 קילו-בייט, לבין אולי 150 קילו-בייט...

כבלים הרבה יותר טובים
ולא מוגבלים כל כך...

הניסוי אומנם דיי חרא עכשיו כי הם בודקים הגבלות, אבל כשזה יהיה פתוח לציבור זה יהיה הרבה יותר טוב!



הADSL
הוכיח את עצמו בארצות אחרות כמו קוריאה ויפן ושם
הוא עובד ממש טוב יותר טוב מכבלים

אבל בארץ כמו בהרבה דברים לא מתקדמים, והשתיות חרא, והשרת חרא והרבה דברים חרא......

אם אתה מתקבל לניסוי אז שווה אם לא אז
חכה קצת זמן תראה איך זה בארץ......

Old Post Dec-23-2001 12:10  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

יו איזה זיוני שכל אני בשוק!

אז ככה:

אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !

עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם

מה אתם משווים ?!?!?!?!!

איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה

עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.

בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...

וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...

אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...

אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...

ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה

אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP


___________________
Never again.

Old Post Dec-23-2001 14:54 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arik
shabat shalom



Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana

אני לא מתווכח איתך
אבל אני חושב ששניהם בסך הכל מספיקים בישביל להוריד את הטטרקים שאתה רוצה
יותר טוב מחיבור רגיל
וחבר שלי כבר בניסוי הרבה זמן והוא אומר שאין בעיות אם זה וכמובן שזה תלוי מאיזה אתר אתה מוריד שזה ברור לכולנו פה


___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!

Old Post Dec-23-2001 15:25  Israel
Click Here to See the Profile for arik Click here to Send arik a Private Message Visit arik's homepage! Add arik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

סבבה,

אבל כל מה שאני אומר הוא,
זה שתפסיקו לדבר על האיידיאסאל כאילו זה חרא והכבלים תותחים
כי כבלים עדיין לא הראו את עצמם...

ודר"א בכמה חבר שלך מוריד אריק ?


___________________
Never again.

Old Post Dec-23-2001 15:29 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by DjChook
יו איזה זיוני שכל אני בשוק!

אז ככה:

אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !

עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם

מה אתם משווים ?!?!?!?!!

איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה

עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.

בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...

וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...

אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...

אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...

ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה

אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP



מי שמזיין את השכל זה אתה.... בלי לפגוע בך יש כל מיני סוגים של כבלים ואי די סל אל...
אם אתה לא מבין למה כבלים יהיה יותר זול אז עכשיו תבין שלאי די אס אל אתה משלם לספק אינטרנט וגם על הקוו טלפון...
אתה תלוי על בזק המסריחים האלה זה בכלל לא יציב .
כבלים אולי פועלים על מקס יותר נמוך אבל זה ממש לא קשור כי אי אפשר להגיע למהריות האלו...
כבלים מעלה יותר מהר ועוד הרבה דברים טובים...
הכבלים עובדים על חוטי כבלים מן הסתם... ואי די אס אל על חוטי טלפון!
שעושים המון בעיות ,זאת הבעיה המרכזית של בזק אם,בשביל להתחיל לראות כאן מהירוית הם צריכים להחליף את החוטי בחוטי אופטים...שהם לא רוצים כי זה עולה להן המון כסף וזה לא שווה להם כי אין הרבה מחוברים...
ברגע שהחוטים יהיו אופטים,המצב יהיה הרבה יותר טוב...
אין תשתית לדברים האלה בארץ...תחשבו שאי די אס אל לפני 5 שנים בארה"ב היה יותר מהר...


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-23-2001 16:08 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

חחח מה אתם בכלל קוראים מה אני רושם ?

סתם

בכל מקרה, לא לקחתי אישי, כי אני לא מומחה ולא אתה, כל אחד מדבר לפי ההגיון שלו

ותאמין לי אני לא רואה את הכבלים של הכבלים ככבלים מטורפים ומהירים

כי בכל זאת גם הם מלפני 10 שנים

אהה, והיה אינטרנט בכבלים בארה"ב לפני 5 שנים גם, כך ש....

בכל מקרה, בזק זונות, אבל שתהיה תחרות אפשר להתחיל לדבר על זה.
בינתיים הכבלים זה ניסוי, כמו שקראתי היום על אינטרנט בלווין


___________________
Never again.

Old Post Dec-23-2001 16:22 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אולי אני לא מומחה אבל אני מבין טוב מאד בזה

הקטע של 8 מגה ו2 מגה הוא תארותי בלבד כי המהירות המירבית של מודם 56 הוא 56 קיי....

סמוך עלי שכבלים יהיה יותר זול כי תשלם רק לחברת כבלים


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-23-2001 18:46 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

נראה
נחיה ונראה


___________________
Never again.

Old Post Dec-23-2001 20:22 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arik
shabat shalom



Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana

לפי דעתי סיפקתם לי מה שאני צריך לדעת
תודה


___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!

Old Post Dec-24-2001 12:32  Israel
Click Here to See the Profile for arik Click here to Send arik a Private Message Visit arik's homepage! Add arik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp please, need 8 tunes to ID (some older hard-trance) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHive - "Ultrasonic Sound" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:06.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!