Ik zeg flight 643! Die plaat heeft vanaf het begin van het jaar in zoveel sets gezeten! Jammer dattie commercieel werd, maar het viel nog wel te behappen! Want hij werd niet zo fucking vaak op de radio gedraaid zoals PPK! Het mooiste van deze plaat vind ik dat, ondanks dat hij fucking eenzeidig is, hij nog steeds chill blijft ookal heb je m 10000 keer gehoord!
Dec-23-2001 13:31
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
van dit rijtje defenitly KATANA - FANCY FAIR
die plaat roeleert nog steeds zwaar
al die andere platen vink niet super (uitzondering nagelaten)
Nee geef mij maar duitse of italiaanse shit
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago
Nu weten jullie ook meteen mn favo producer voor 2001
grtz,
TNG
Dec-23-2001 13:50
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Beetje weinig keus wat je hier laat zien, omdat de muzieksmaken erg verschillen binnen dit Forum. Maar als ik moest kiezen uit jouw Top :P dan kies ik voor Simulated
Dec-23-2001 14:26
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Zijn allemaal wel phatte nummers
Maar ik vindt three drives on a vinyl - sunset in ibiza toch wel het beste en dan vooral de dj enrico mix, das echt een hele phatte tjoen!!!!
Dec-23-2001 14:50
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
toch gestemd voor flight 643.. het was eff kiezen tussen het vliegtuig of de trein maar uuh toch maar een treinticket gekocht.. :P:P beide nummertje RULEN maar uuh.. eentje moet uiteindelijk de beste zijn.. flight 643 heb ik nu echt al extreem vaak gehoord maar elke keer opnieuw ga ik uit mijn dak (zo ook vorige vrijdag!! )
4 strings....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen benul had van t feit dat dit een nederlandse plaat is komt zeker omdat mijn vLiendje hem op white label heeft
Dec-23-2001 15:25
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Beetje weinig keus wat je hier laat zien, omdat de muzieksmaken erg verschillen binnen dit Forum. Maar als ik moest kiezen uit jouw Top :P dan kies ik voor Simulated
Oke.. maar er staat ook "Wat is de beste nederlandse (trance) plaat van 2001... en dan tel ik Flight 643 en Fancy Fair er ook maar bij
Van Techno, Hardhouse & Progressive (Sander Kleinenberg, Lucien Foort style dan) heb ik dan ook geen kaas van gegeten
quote:
Originally posted by Miss Proximus 4 strings....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen benul had van t feit dat dit een nederlandse plaat is komt zeker omdat mijn vLiendje hem op white label heeft
4 Strings is 100% made in Holland... geproduceert door Carlos Resoort
Dec-23-2001 15:47
The Groove
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Three Drives - Sunset On Ibiza is toch al ruim een jaar uit? Volgens mij draaide Johan Gielen het nog op Trance Energy in Heereveen vorig jaar.