CongratZz BeLLie!!
Bellie, Gefeliciteerd jongen!! mogen er nog velen jaartjes komen
___________________ "Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
Bel Deze is voor jou Ik had je een echt kaartje willen sturen, maar ik ben t vergeten omdat AvB ertussen kwam Dan maar een kussie op IC? Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je het flink hebt gevierd zaterdagnacht Dikke Kus..............mevrouw moppie
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Gefeliciteerd Bellie.. en nog vele DJ jaren gewenst
Gefeliciteerd en hopen dat je nog vele jaren mee mag gaan greetz sandman
___________________ If it ain't Dutch, it ain't much As a final touch, God created the Dutch
Congratz Bellie !
___________________ -[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Hartstikke bedankt jongens!!! erg relaxed gvd 22 alweer.wat gaat de tijd hard zeg.Op naar een nieuw jaar met NOG MEER feesten!! GREETZ!!
Hiep Hiep HOERA!!!! Gefeliciteerd Bellie! en nog een vette avond gewenst!!
___________________ Sasha!
congratz met je verjaardig!! (ik hoop dat ik op tijd ben?) 22 damn wat een mooie leeftijd hehe (ff terugdenken) als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.. leon
gefeliciteerd Bellie..
jaaaaaaa, nog gefeliciteerd BeLLiE!!! volgens mij ben ik wel een beetje te laat maarja daar moet je het maar mee doen!