Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Het verleden en de toekomst van de Trance-scene
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
diddi
Trance 4 ever



Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe

ik mis al wel een tijdje de lekkere harde droge bassen. Zijn zo soft de laatste tijd...

Old Post Oct-07-2005 22:39  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by diddi
ik mis al wel een tijdje de lekkere harde droge bassen. Zijn zo soft de laatste tijd...


Vind je ? In techtrance heb je die nog steeds... check Mark Norman's discografie eens... zéér goede baslijnen.

Old Post Oct-07-2005 22:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Leuven

Als er 1 periode is die ik had willen meemaken is het de extremeperiode wel. Ik zou veel geld geven om Phi-phi aan het werk te zien op 1 van die legendarische maandagnachten

Old Post Oct-08-2005 01:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

heb het meegemaakt... well well well. Het was zeker de moeite waard, alhoewel ik geen fan van phi phi was.

Ik was toen al meer in de Bonzai sound en ging gemakkelijker naar Cherry Moon om den Ydr te horen draaien. Dat is al 10 jaar geleden. Daarna zijn YDR en Kloeck ook meer naar trance gegaan (ah die eerste platen van VDM en Ferry Corsten en zelfs AvB). Het was volgens mij de beste periode voor dance muziek.

Daarna ein 98 begin 99 heb ik de Tour & Taxi periode de max gevonden. Ik zou alles geven om die weekends nog eens mee te maken. De Brusselse Leopold 2 tunnels op een zondag ochtend, piepende oren, kapot maar gelukkig, onderweg naar huis...

En dan op maandag in Extreme, heb daar leuke mensen leren kennen, vooral Philippe van Mullem. Een toffe gast, geloof mij. En al die Brusselse clubbers van de Zaterdagen in T&T kwamen naar Extreme, ook. Pieter de Wagter, van Equus, een mastering engineer, Fred VH, graphische ontwerper was er ook heel vaak, die werkte toen nog bij ons. En ook Matthieu, LJ van Extreme, een goede maat van mij geworden, en ik zie hem nog af en toe. En dan zijn collega Thierry, ook LJ.

Alles was toen zo simpel, zo leuk, zo graaf. Het feit dat iedereen mee wou in zo'n grote familie heeft veel goed gemaakt. Dj's speelden met hun liefde voor de muziek, iedereen was er met een doel en voor een bepaalde reden, alhoewel het ni altijd duidelijk was.

Die momenten ga ik nooit vergeten.

L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Oct-08-2005 06:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

quote:
Originally posted by Aurélie
Als er 1 periode is die ik had willen meemaken is het de extremeperiode wel. Ik zou veel geld geven om Phi-phi aan het werk te zien op 1 van die legendarische maandagnachten

ge zijt ni de enige :/


___________________

Old Post Oct-08-2005 13:47  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Toni_D2
Suspended User



Registered: Oct 2005
Location:

Trance zal blijven bestaan zolang je het trance blijft noemen. Als je muziek van 2000 en 2005 vergelijkt dan hoor je toch duidelijk een verschil, maar toch blijft het trance.

Old Post Oct-08-2005 16:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Gent

Lolo, nooit naar Who's Who's Land geweest of de tijdelijke At The Villa in Brussel centrum? Wie weet hebben wij elkaar daar ooit eens tegen het lijf gelopen. Tour & Taxi heb ik ook een paar keer geweest, maar voor mij persoonlijk was WWL het einde. Eerst in de kleine zaal en later in de gerennoveerde main room boven. Een oude cinema zaal omgetoverd tot discotheek. Met originele zitjes in de VIP. Ongelooflijke tijden meegemaakt daar...

Old Post Oct-08-2005 16:16 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Het verleden en de toekomst van de Trance-scene
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHeard It In A Club And I Must Get It! Plz Identify! [2002] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackATB - Don't Stop (ATB Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:17.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!