|
heb het meegemaakt... well well well. Het was zeker de moeite waard, alhoewel ik geen fan van phi phi was.
Ik was toen al meer in de Bonzai sound en ging gemakkelijker naar Cherry Moon om den Ydr te horen draaien. Dat is al 10 jaar geleden. Daarna zijn YDR en Kloeck ook meer naar trance gegaan (ah die eerste platen van VDM en Ferry Corsten en zelfs AvB). Het was volgens mij de beste periode voor dance muziek.
Daarna ein 98 begin 99 heb ik de Tour & Taxi periode de max gevonden. Ik zou alles geven om die weekends nog eens mee te maken. De Brusselse Leopold 2 tunnels op een zondag ochtend, piepende oren, kapot maar gelukkig, onderweg naar huis...
En dan op maandag in Extreme, heb daar leuke mensen leren kennen, vooral Philippe van Mullem. Een toffe gast, geloof mij. En al die Brusselse clubbers van de Zaterdagen in T&T kwamen naar Extreme, ook. Pieter de Wagter, van Equus, een mastering engineer, Fred VH, graphische ontwerper was er ook heel vaak, die werkte toen nog bij ons. En ook Matthieu, LJ van Extreme, een goede maat van mij geworden, en ik zie hem nog af en toe. En dan zijn collega Thierry, ook LJ.
Alles was toen zo simpel, zo leuk, zo graaf. Het feit dat iedereen mee wou in zo'n grote familie heeft veel goed gemaakt. Dj's speelden met hun liefde voor de muziek, iedereen was er met een doel en voor een bepaalde reden, alhoewel het ni altijd duidelijk was.
Die momenten ga ik nooit vergeten.
L.
___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun
|